Wpis z mikrobloga

#narkotykizawszespoko #pracbaza

uwielbiam rozmawiać i słuchać rozmów ludzi z pracy na temat narkotyków i używek.
słuchanie, że kogoś przerosła faza, bo zapalił lufkę trawki na trzech, albo, że ktoś sztukę palenia ma na trzy dni i przez cały ten czas chodzi kompletnie #!$%@?. albo, że czyjś znajomy kiedyś zażywał -uwaga- amfetaminę, i jest to wydarzenie, które kilka lat później nadal się wspomina, albo że ktoś kiedyś był w Holandii i tam palił czarnego afgana (sic), a diler na ulicy chciał mu sprzedać kokainę, no ale nie kupił, bo się wystraszył.
ta niemal dziecięca niewinność i naiwność jest rozczulająca, chwyta za serce i powinno się ją chronić i pielęgnować.
  • 37
@atteint: Nie znam się ale miałem tak po zielonym że czas prawie stanąl w miejscu. Siedzieliśmy z kumplem i minęlo z 2 godziny, miałem tyle rozkmin a tak naprawdę minęło 10 minut. Nie wiem czy sobie to nawkręcałem czy taki efekt może mieć zielone :D
Innym razem miałem rozkminę też po zielonym że w głowie siedzi robot/zwierzaczek który steruje wajchami, np gdy chce ruszyć palcem to on ciągnie za dźwignie i
@atteint: stary ja mam tak, ze biorę bucha z lajtowego blanta i nie ogarniam nic 3 godziny lub mam straszny natłok myśli. Coś strasznego. Tylko ziele tak na mnie działa, reszta w normie. Ogólnie nie temat dla mnie i unikam.
@atteint: najwiecej do powiedzenia mają zazwyczaj te osoby, które w życiu nie miały z tym do czynienia i powtarzają farmazony przeczytane w necie albo zasłyszane od rodziny. moja matka przykładowo jak odkryła, że palę zioło zapytała sama jak to działa, czemu to palę i co z tego mam. za to matka mojego kumpla gdy znalazła u niego nabitą lufkę niemalże siłą wraz z jego ojcem zaciągnęli go do monaru, bzdury jakieś
Jak ktoś chce sobie coś zażywać to niech sobie zażywa, ale trzeba być amebą żeby w ogóle ruszać takie tematy w robo xD