Wpis z mikrobloga

Dziś w robocie zajumałem lasce telefon i schowałem go do sejfu, do którego dostęp mają tylko niektórzy, bo zamiast pracować, to przeglądała sobie instagramy i nic nie robiła, choć prosiłem wcześniej, żeby odłożyła ten telefon. 20 minut przed końcem zmiany kazała mi go oddać, bo "jej się śpieszy na pociąg". Oddałem telefon równo z końcem jej zmiany. Należy wspomnieć, że spóźniła się 15 minut. Czy jestem kieras "#!$%@?"?

#pracbaza #logikarozowychpaskow #pytanie
  • 64
  • Odpowiedz
@AndriejCh: chvj jesteś, nie kierownik. Nie masz prawa ludziom zabierać ich telefonu. Masz inne dostępne sposoby dyscyplinowania pracowników, a jak nie umiesz tego zrobić legalnie to lepiej zmień pracę.
  • Odpowiedz
@AndriejCh: Pracownik powinien mieć dostęp do telefonu, ale żeby coś spr. najwyżej co jakiś czas, odebrać albo wykonać ważny telefon, a nie się bawić. Natomiast zabieranie komuś jego własności to jest złamanie prawa. Co następne, zamkniesz ją po zmianie na godzinę za karę?
  • Odpowiedz
@AndriejCh: Nie jesteś #!$%@?, być może czegoś ją nauczyłeś a jak nie to próbowałeś a pewnie mogłeś zamiast tego doprowadzić do jej #!$%@? z pracy.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Kierownik - jeszcze nie szef, a już #!$%@?.
@swistak87:
Dobry szef każe kierownikom być ostry a przed pracownikami szef powinien być przyjazny i ludzki. W Europie standard w polszy coś prawie obcego
  • Odpowiedz