Inspirujące historie przedsiębiorców, nowości w mediach społecznościowych i agregator treści marketingowych. To wszystko w poniższym #lejektresci
1) Alternatywa dla Lejka Agregator treści z zakresu marketingu internetowego. Dostępny jako rozszerzenie chrome lub jako zwykła strona (2gi link) https://zest.is/ https://distilled.zest.is/
3) Psychologia mediów społecznościowych Jakie treści są udostępniane dalej? Co sprawia, że konsumenci chętniej kupują? 65% ludzi jest wzrokowcami, dlatego ważne są wideo, zdjęcia, ilustracje. Konsumenci podejmują decyzję w ciągu 90 sekund kontaktu z produktem. Kolor ma 62-90% wpływu na decyzję. Pozytywne treści są częściej udostępniane. Efekt posiadania (ludzie oceniają wyżej towary, które już posiadają). Efekt wzajemności. FOMO. https://blog.hootsuite.com/social-media-psychology/ https://pl.wikipedia.org/wiki/Efekt_posiadania
@maitrechocolatier: Racja, marża nie może wynosić > 100% Trochę poczytałem w tym temacie i wydaje mi się, że w artykule też jest błąd. Profit margin = marża markup = narzut Chyba, że coś pokręciłem?
1) Alternatywa dla Lejka
Agregator treści z zakresu marketingu internetowego. Dostępny jako rozszerzenie chrome lub jako zwykła strona (2gi link)
https://zest.is/
https://distilled.zest.is/
2) Aktualności z mediów społecznościowych
Facebook testuje nowe style fontów w postach
https://www.socialmediatoday.com/news/facebooks-testing-new-font-style-options-for-posts/553091/
Facebook ulepszy swoje narzędzia reklamowe
https://socialpress.pl/2019/04/facebook-ulepszy-swoje-narzedzia-reklamowe
Facebook testuje nowe animacje reakcji
https://www.socialmediatoday.com/news/facebook-is-testing-new-more-animated-reactions/553595/
Instagram wprowadza quizy w stories
https://www.socialmediatoday.com/news/instagram-officially-launches-quiz-stickers-for-instagram-stories/553293/
3) Psychologia mediów społecznościowych
Jakie treści są udostępniane dalej? Co sprawia, że konsumenci chętniej kupują? 65% ludzi jest wzrokowcami, dlatego ważne są wideo, zdjęcia, ilustracje. Konsumenci podejmują decyzję w ciągu 90 sekund kontaktu z produktem. Kolor ma 62-90% wpływu na decyzję. Pozytywne treści są częściej udostępniane. Efekt posiadania (ludzie oceniają wyżej towary, które już posiadają). Efekt wzajemności. FOMO.
https://blog.hootsuite.com/social-media-psychology/
https://pl.wikipedia.org/wiki/Efekt_posiadania
4) Garść statystk
Wzrost znaczenia reklam w aplikacjach. Reklamy w podcastach przynoszą 5x lepsze efekty niż wyświetlane reklamy. Banery są skuteczniejsze od reklam wideo o 120%.
https://postfunnel.com/14-surprising-stats-about-digital-advertising/
5) Skąd wziął się pomysł na biznes?
Przyklady 33 przedsiębiorców.
https://www.indiehackers.com/round-table/how-to-come-up-with-profitable-online-business-ideas
6) 1000% marży na odsprzedaży butów
19-latek opowiada o obuwniczym biznesie.
https://www.entrepreneur.com/article/332476
Dodatkowe 3 linki dostępne na grupie FB.
*
Jak śledzić kolejne zestawienia?
Facebook* Mirkolista *RSS* albo tag - #lejektresci
#marketing #marketinginternetowy #biznes #rozwojosobisty #socialmedia
Możesz zapisać/wypisać się klikając na nazwę listy.
! @oneclickclip @Twinkle @2077 @Speeedy @egocentryczny @wojo @vaandee @ChlopiecNastepneDrzwi @KorczakSzcz @Sijabka @zobojetnialy @ImInLoveWithTheCoco @wyazz @Luqiize @fakeman
Trochę poczytałem w tym temacie i wydaje mi się, że w artykule też jest błąd.
Profit margin = marża
markup = narzut
Chyba, że coś pokręciłem?