Aktywne Wpisy
Pajeet pociupciał, wziął wizę, zostawił małego curryjada i tyle go widzieli. Szukaj bombajskiego smrodu w polu.
XD
#p0lka #bekazrozowychpaskow #logikarozowychpaskow #blackpill
XD
#p0lka #bekazrozowychpaskow #logikarozowychpaskow #blackpill
dosefurious +417
Cześć, potrzebuje zebrać trochę odpowiedzi do ankiety potrzebnej do pracy magisterskiej. Dlatego robię #rozdajo
Losowanie przez stronę mirko.pro jednej osoby z plusujących ten wpis. Wygranej osobie prześlę 100 zł blikiem. Losowanie w środę o 21:37. Wszystkich plusujących proszę o wypełnienie ankiety, całość nie powinna zająć więcej niż 3 min :D
Link do ankiety: https://forms.gle/yK4mnnAaP89v4seQA
#rozdajo #ankieta #magisterka #studia #szkola
Losowanie przez stronę mirko.pro jednej osoby z plusujących ten wpis. Wygranej osobie prześlę 100 zł blikiem. Losowanie w środę o 21:37. Wszystkich plusujących proszę o wypełnienie ankiety, całość nie powinna zająć więcej niż 3 min :D
Link do ankiety: https://forms.gle/yK4mnnAaP89v4seQA
#rozdajo #ankieta #magisterka #studia #szkola
Typów było kilka, począwszy od R6, CB500X, GS1200 lub GS800, MT07 kończąc na R3. I tutaj zacząłem się mocno zastanawiać - czy duża pojemność jest mi potrzebna. Aktualnie dojeżdżam na motocyklu jedynie do pracy (czasem wyskoczę na jakieś małe zakupy), połowę trasy do pracy pokonuję DK17, a później wjeżdżam w "miasto", jednak nie jest to typowa Warszawa i nie muszę przeciskać się w korku, chociaż zdarzają się wypady do Warszawy. Zastanawiam się przede wszystkim ze względu na aktualną przebudowę DK17 na której będę musiał jeździć i jazda 125 po przebudowie do najbezpieczniejszych należeć nie będzie. nad cb500x/gs myślałem, ponieważ chciałbym również motocyklem podróżować, ale to odstawiam na drugi plan. Chciałbym mieć możliwość komfortowego rozwinięcia i utrzymania prędkości 120~140, bez wibracji i wrażenia, że moto zaraz się rozpadnie. Jakieś propozycje?
#pytanie #motocykle
Komentarz usunięty przez autora
@acdart: Ja jeździłem to się wypowiem :)
800 fajna, jak masz plan jeździć poza asfaltem. Jeśli tylko asfalt to słabo, bo mocy nie za dużo i wibruje pow. 130km/h. (powoli ginie obraz w lusterkach). Dodatkowo moto jest wysokie, jak nie ma 180 to może być mało wygodnie.
1200 bardziej uniwersalna (więcej mocy, kolo 19 na froncie, niższa kanapa), ale moto całkiem
Pomyliłem się i teraz sam nie wiem jak to jest. W każdym razie ja pisałem o CBR650F, w tym filmie mówią o CBR650R. Nie za bardzo wiem czym się różnią, ale ani jedna, ani druga nie jest stricte sportem.
@NajwyzszaFormaSztuki: racja, każde moto z innej bajki.
R6 to moto na tor. GS 1200 jest ogólnie drogi w zakupie i drogi w utrzymaniu. To też spora krowa. Typowy sprzęt do kręcenia kilometrów, nie na miasto. Jeżeli jesteś fikołkowcem to może okazać się że jesteś na niego za mały ¯_(ツ)_/¯. Najbardziej uniwersalna z tego wszystkiego będzie odradzana tutaj cb500x czy GS 800. Do miasta spoko, na trasę jeżeli chcesz jeździć tymi przelotowymi w okolicach 130
- KTM 790 DUKE albo ADV
- Yamaha R6
- Yamaha MT 09
- Honda f4i
- Triumph Street triple
Coś z tego bym brał.