Wpis z mikrobloga

UWAGA: POST JEST PEŁEN WULGARYZMÓW.

To jest k---a jakiś j----y żart.

No nie, niemożliwe, żeby jakaś realnie istniejąca firma naprawdę działała w ten sposób. To musi być dowcip.

Tl; dr;
Miesiąc temu wypożyczyłem samochód w Izraelu w firmie Budget, a po zakończeniu wynajmu ot tak sobie, bez słowa wyjaśnienia, ściągnęli mi z karty kredytowej 4000zł.
Szczegółowy opis tutaj: https://www.wykop.pl/wpis/39940719/prawo-banki-wypozyczalniasamochodow-kartakredytowa/

I nawet nie chodzi o samo zdarzenie - bo rozumiem, że w dużej korporacji może się zdarzyć błąd, albo może pracować oszust - a to, jak zostałem potraktowany potem. Bo właściwie, to w ogóle nie zostałem potraktowany.

Poziom obsługi klienta jest gorszy, niż w Januszexie z Allegro. Bo Januszex przynajmniej wyśle Cię na drzewo, a oni nawet tego nie zrobią.

Budget w Izraelu:
wysłane emaile na wszystkie adresy podane na stronach. Bez odpowiedzi. Wypełniony formularz kontaktowy na www - odpowiedź: תודה על הרשמתך. אישור הרשמה יישלח לכתובת הדוא"ל שאיתה נרשמת.

Budget w USA:
ja: piszę emaila z opisem sytuacji, podanymi miejscami, datami i adresami, załączam skany umów ze wszystkimi możliwymi danymi
odpowiedź: proszę podać numer umowy, datę i miejsce wynajmu (c--j, że już to napisałem)
ja: wynajem od XXXX do YYYY w mieście ZZZZ, umowa numer ABCD
odpowiedź: dziękujemy za kontakt, sprawdzimy, odpowiemy w ciągu 24 godzin
(mija tydzień)
ja: czy udało się coś ustalić?
odpowiedź: proszę podać numer umowy, datę i miejsce wynajmu
ja: wynajem od XXXX do YYYY w mieście ZZZZ, umowa numer ABCD
odpowiedź: dziękujemy za kontakt, sprawdzimy, odpowiemy w ciągu 24 godzin
(mija 2 tygodnie)
ja: czy udało się coś ustalić?
odpowiedź: proszę podać numer umowy, datę i miejsce wynajmu
ja: wynajem od XXXX do YYYY w mieście ZZZZ, umowa numer ABCD
odpowiedź: dziękujemy za kontakt, sprawdzimy, odpowiemy w ciągu 24 godzin

I tak k---a do z-------a.

Budget w Polsce
Tu jest w ogóle zabawnie.
Dzwonię. Podaję numerki z umowy. "Nie widzę pańskiej faktury, proszę wysłać maila na adres XXX"
ja: Piszę maila z opisem sytuacji na XXX
odpowiedź: W sprawie reklamacji proszę pisać na adres YYYY
ja: Piszę maila na YYYY
odpowiedź: W sprawie reklamacji proszę pisać na adres ZZZZ
ja: Piszę maila na ZZZZ
odpowiedź: W sprawie reklamacji proszę pisać na adres QQQQ
ja: Piszę maila na QQQQ
Odpowiedź: nie istnieje adres QQQQ

Budget w UK
Tu jest jeszcze inaczej, bo w ogóle nie przypominam sobie, żebym pisał do UK. Ale może oni obsługują jakieś formularze na którejś stronie WWW? Dużo różnych formularzy wypełniałem, wszystkie bez skutku. Ale dzisiaj się odezwali:
ja: (nie pamiętam co pisałem i gdzie - ale na 95% wysłałem tę samą treść, co gdzie indziej, zawierającą wszystkie możliwe dane)
odpowiedź: Unfortunately, we were unable to locate your rental with the information provided. Please could you provide the following information (i tu prośba o podanie różnych numerków)
ja: w załączniku przesyłam skan umowy (JPEG, 95kB)
odpowiedź: We would like to confirm that your query has been received, however one or more of your attachment(s) could not be accepted. Please note that we accept JPEG images, Microsoft Office documents and PDF files with a maximum file size of 10 MB.
ja: (próbuję ponownie przesłać skan)
odpowiedź: ...one or more of your attachment(s) could not be accepted....
ja: przepisuję wszystkie możliwe numerki z umowy, nie dołączam załącznika
odpowiedź: ....one or more of your attachment(s) could not be accepted......

Oczywiście, w międzyczasie zgłosiłem cashback w banku i czekam na rozpatrzenie. Ale za każdym razem, jak dostaję kolejną zlewającą odpowiedź, to zalewa mnie tak niemiłosierny w---w, że mam ochotę ściany burzyć.

Jedynym bladym światełkiem w tunelu okazała się wyszukiwarka https://www.easyrentcars.com/ - oni przesłali przynajmniej JAKIEŚ wyjaśnienie (debilne, ale przynajmniej odpowiedzieli) i jest z nimi w miarę normalny kontakt mailowy. Zaproponowali nawet pomoc w odzyskaniu kasy od ubezpieczyciela (skorzystam, jak się nie uda cashback). I to wszystko pomimo, że nawet nie są stroną w konflikcie.

#budget #wynajemsamochodu #avis #izrael
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach