Wpis z mikrobloga

@ChrystusPoganin: Wiele zależy od nakładu pracy podczas tworzenia sklepu.
Jeśli planujesz mały sklep z kilkoma / kilkunastoma produktami to wystarczy rozwiązanie ekonomiczne z wdrożeniem sklepu na woocommerce lub prestashop. Zakładając prosty szablon z jakiegoś gotowca możesz liczyć, że ok. 2.000-3.000 zł należy zapłacić za instalację i podstawową konfigurację.
Sklepy większe z dużą ilością produktów i sporym ruchem wymagają rozwiązań bardziej skalowalnych co skutkuje wyższym kosztem wdrożenia - np. na silniku
  • Odpowiedz
@ChrystusPoganin: To zależy czy pytasz o samą stronę technologiczną czy też inne elementy, które musisz wykonać. Masz do przygotowania:

1. Analizę privacy by design - element obowiązkowy z RODO/GDPR, nie polega on tylko na przygotowaniu PP czy informacji ale na sprawdzeniu m.in. technologii pod kątem przepisów prawa.
2. Stworzenie samych informacji w ramach RODO.
3. Regulamin sklepu.
4. Zaplanowanie marketingu tak by funkcjonował legalnie.
  • Odpowiedz
@ChrystusPoganin: Jeżeli chcesz porozmawiać na temat stworzenia sklepu to zapraszam Cie na priv. Pracuję w dużej (150osób) firmie zajmującej się wdrażaniem sklepów internetowych (od małych podmiotów po duże sklep obsługujące ruch w okolisach 3-4mln miesięcznie). Jako że nie chce robić tu reklamy nazwy zwyczajnie nie podaje.

Tak naprawdę nawet jak nie zdecydujesz się na naszą usługę to przynajmniej przybliżę Ci jak wygląda taki proces i co będzie potrzebne do przygotowania
  • Odpowiedz
@ChrystusPoganin: Nie idź w SaaSy (a już na pewno nie polskie typu Idosell IAI Shop itp.) bo jak już zacznie Ci iść to praktycznie nie ma z nich ucieczki i nie masz kontroli nad własnym sklepem.
  • Odpowiedz