Aktywne Wpisy
GeDox +755
Od dziś, co dzień będę wrzucał tego posta. Dopóki nie zostanie przewieziony do polskiego aresztu.
Sebastian Majtczak urodzony 31.05.1991 w Bonn, zamieszkały w Łodzi, prowadzący spółkę Rigello Sp. z o.o. jest poszukiwany czerwoną notą Interpolu.
#majtczak #sebastianmajtczak #codziennymajtczak
Sebastian Majtczak urodzony 31.05.1991 w Bonn, zamieszkały w Łodzi, prowadzący spółkę Rigello Sp. z o.o. jest poszukiwany czerwoną notą Interpolu.
#majtczak #sebastianmajtczak #codziennymajtczak
mickpl +419
Rada UE uruchomiła oficjalnie procedurę nadmiernego deficytu.
Deweloperzy zobaczą 0% jak świnia niebo.
Obniżać ceny raz, drogo już było XD
#nieruchomosci
Deweloperzy zobaczą 0% jak świnia niebo.
Obniżać ceny raz, drogo już było XD
#nieruchomosci
#pkp #kolej
Wszędzie powinny być bezkolizyjne, bo ludzie w ogóle nie patrzą dookoła.
Komentarz usunięty przez autora
@Bzdziuch: WKD w ostatnich latach dąży do "ukolejowienia" linii, odchodzą od rozwiązań tramwajowych.
Ale jak nie zrobili tam windy to faktycznie kiepski design.
Ludzie nie dojrzeli do pewnych spraw dlatego moim zdaniem wszelkie przejazdy czy przejścia powinny być bezkolizyjne tak aby nie było wypadków karetek z pociągami czy potrąceń ludzi.
@WesolyLudwiczek: W tym wypadku pomyśleli o ich bezpieczeństwie. Co do ergonomii to są tam windy.
@Mike767er: Ile ich zginęło?
@Polanin: Windy? Żeby przejść przez dwa tory? Są w Polsce przejścia na dworcach kolejowych na poziomie gruntu, ile ludzi na czymś takim zginęło?
Co do pytania ilu ludzi zginęło pod pociągami to istotnym może być właśnie dlaczego tak mało ludzi ginie pod pociągami na przejściach. Może
Codziennie z domu ludzie wychodzą bez kasku na głowie. Gdyby jednak je zakładali byli by bardziej bezpieczni. Czy według ciebie powinniśmy ich do tego zmusić? Gdzie jest granica między bezpieczeństwem i ergonomią?
Czy polscy projektanci potrafią ją określić?
@WesolyLudwiczek: Dlaczego insynuujesz, że tylko polscy projektanci mierzą się z tym problemem?
@WesolyLudwiczek: Tam gdzie istnieje realne niebezpieczeństwo.
I sorry, ale wolę żebyś sobie chodził dookoła niż żeby potem w godzinach szczytu tłumy stały w pociągach, bo trzeba takiego delikwenta zbierać.