Wpis z mikrobloga

Jestem raczej zielony w #f1. Moje doświadczenie to tylko dokument o Sennie i "Rush" :). Chciałem coś sie teraz w przerwie wiecej dowiedzieć i posłuchać w tle do grania FM. Po wpisaniu "f1 vlog" wyskoczył mi niejaki Cezary Gutowski. Patrze dziennikarz PS ,eleven i jakas książka, to chyba ogarnięty typ. Niestety po przesluchaniu paru odcinków gość wydaje mi sie lekkim psycholem. On jest w porządku?
  • 30
  • Odpowiedz
@pusiarozpruwacz: Cezary jest bardzo specyficzny , ja go bardzo lubię, ale wiele osób go słusznie nie lubi. Co do wiedzy to ją ma i to ogromną i temu nie można zaprzeczyć, ma też ciekawe opinie, jest opiniotwórczy - i teraz pytanie które każdy musi sobie zadać, czy dasz radę słuchać z jego dykcją , czy nie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@pusiarozpruwacz: O co do
Echa Padoku - Polecam w 100% najwyższy poziom newsów
Maciej Jermakov - dziennikarz Eleven Sports też dobrze nagrywam

i szczerze mówiąc innych nie oglądam, aczkolwiek osoba z powrutroberta podobno ( nie wiem, nie widziałem na własne oczy , na mirko pisali) gdy wrócił RK zrobiła drunkstreama , także poważne podejście do zawodu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@pusiarozpruwacz:
- Czarek ma tę zaletę, że ma ploty z padoku i czasem od Roberta coś wrzuci, czego byś nie usłyszał gdzieś indziej. Z wad ma "witajcie moi najdrożsi" i psiapsiółkowy, kobiecy sposób mówienia, tak jakby robił rak content dla samotnych matek, a nie dla fanów sportu motorowego. Jest przekonany o wyjątkowości Roberta i raczej wszystko stara się przekazać na jego korzyść. Ja go wpierw oglądałem, potem go nie mogłem
  • Odpowiedz
@pusiarozpruwacz: Polecam Czarka w 100% ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Jeździł za RK jak inni jeszcze nie wiedzieli o jego istnieniu, więc znają się dobrze.