Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Dlaczego tyle hejtu w stronę nauczycieli o to, że chcą godnie zarabiać?

Powiem wam jak to wygląda z mojej strony. Jestem nauczycielem stażystą, mam 1720zł netto miesięcznie. Studiowałem 5 lat. Przykładowo mój kolega, który nawet nie skończył studiów dostał w pierwszej pracy 2800zł netto, po roku zarabiał już ponad 4000zł.
Ja po 10 latach pracy mogę liczyć na co najwyżej 2500zł netto. Sami sobie powiedzcie czy to jest fair i czy sami chcielibyście pracować za taką kwotę.

#nauczyciele #strajk #szkola

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Eugeniusz_Zua
Dodatek wspierany przez: Wyjazdy dla młodzieży
  • 33
Popieram ale jednak coś za coś. Normalnie podwyżkę dostaje się za dobrą pracę. Wiem, że ciężko to weryfikować jednak nie wyobrażam sobie, ze osoba czytająca przez 45 minut podręcznik ma zarabiać tyle co nauczyciel z pasją, który naprawdę ma super podejście i chce nauczyć. A spotkałem na swojej drodze i jednych i drugich :) 1000 zł dla wszystkich to trochę zalatuje PRL :)
LubieżnaAzjatka:

Sami sobie powiedzcie czy to jest fair i czy sami chcielibyście pracować za taką kwotę.

Nie jest, nie chcielibyśmy, próbowalibyśmy zmienić prace na inną albo nawet tej nie zaczynać.
To nie jest tak, że nie wiedziałeś na co się piszesz, zostałeś zmuszony do bycia nauczycielem, albo w trakcje gry warunki zostały zmienione na gorsze. Miałeś wybór i go dokonałeś. Z jakiegoś powodu uznałeś, że warto robić to za takie pieniądze
via Wykop Mobilny (Android)
  • 4
@AnonimoweMirkoWyznania: Ależ mam problem z tym protestem. Z jednej strony cieszę się jak głupi, bo ta pisowska hołota na okrągło trąbi w swojej szczujni jak to jest zajebiście i na wszystko jest kasa, a teraz się muszą wić i tłumaczyć czemu dla nauczycieli nie ma.