Wpis z mikrobloga

@Ignatzio: z tego co pamiętam do do 48KM włącznie na A2 powyżej na A natomiast do bodajże 96KM mocy silnika można dławić do tych 48KM i wtedy łapie się na A2.

Jak tam zabierak sprzęgła. Działa głośno jak betoniarka z cegłami w środku czy jak cygański tamburyn?( ͡° ͜ʖ ͡°)
@mpetrumnigrum właśnie czytałem o tym przed napisaniem tego posta i ciągle dowiaduję się o takich rozbieżnych opiniach :(

Co do pytania to nie rozumiem konkretnie o co pytasz, bo bardziej dojeżdżam crossa, a xj6 świeżo kupiona ))¯_(ツ)_/¯
@Ignatzio: xj 600 ma 50KM jeśli masz tyle w papierach to na A2 się nie nadaje. Chyba że zdławisz go.

Tłumacząc to na najczęściej używane jednostki mocy, czyli konie mechaniczne: motocykl spełniający wymogi prawa jazdy kategorii A2 nie może mieć więcej niż 47,59 KM, a ewentualne dostosowanie nie może być z motocykla o mocy wyższej niż 95 KM. Jak więc widać, częste ogłoszenia o sprzedaży “Yamahy R1 na A2”, to z
@mpetrumnigrum świetnie opisane, dziękuję!

Co do pytania, na minimalnych obrotach mruczy niemiłosiernie. Muszę ją oddać na kompleksowe badania do jakiegoś serwisu żeby się przyjrzeli co trzeba odświeżyć. Jeszcze raz dzięki i udanej środy!
@Ignatzio: Jeśli coś klekocze od strony sprzęgła to jest to zabierak. Nic z tym nierób chyba że naprawdę mocno słychać walenie metalu o metal. W xj były nie udanie skonstruowane zabieraki które po 15 tys hałasują aż do 200 tys km ale się nie psują. Doświadczony kierowca xj po tym odgłosie zabieraka może na słuch określić ile motocykl ma przejechane. Jak coś to nagraj filmik jak xj chodzi na wolnych i