Aktywne Wpisy

Pust3lnick +9
Cześć. Jako że od ponad 10 lat mam prawo jazdy B i zawsze chciałem spróbować swoich sił na motocyklu postanowiłem zakupić sobie 125 żeby spełnić wreszcie swoje małe marzenie. Jest tylko jeden problem - na żadnym motorze nigdy nie jeździłem, wiem tylko jak się tym jeździ w teorii z internetu, ale praktycznie nie mam ani minuty doświadczenia, a gdybym tą 125 zakupił, to miałbym ponad 40 km drogi powrotnej do pokonania nim

high frequency tradingi jakie przeszkody stoją przed osobami, które się nim zajmują.Jak sprawdzić gdzie byliśmy na wakacjach bez naszej zgody? O podatności Cross-site Search.
Podszywanie się pod okno przeglądarki na #iphone - o ataku Picture in Picture.
Jak podszyć się pod dowolny adres IP? O zdalnym wykonaniu kodu w infrastrukturze Mozilli.
Oszustwa w mechanizmie reklam mobilnych - jak wyświetlać dwie reklamy w jednej.
Używanie legalnych komponentów do rozpowszechniania złośliwego oprogramowania - jak wykorzystano serwis Firebase.
Czy słyszałeś o Google BigQuery? Przeszukiwanie wielu gigabajtów danych w celu odnalezienia tokenów API na GitHubie.
A także o
last minute persistence, czyli jak ewoluowały metody przetrzymywania restartu komputera w złośliwym oprogramowaniu.Subskrybuj kanał na YouTube
Masz pytanie na temat bezpieczeństwa? Zadaj je na grupie od 0 do pentestera na Facebooku.
Dostępne również na Google i Apple Podcasts oraz Spotify i Anchor.
Podcast dostępny jest również w formie artykułu
Jeżeli chcesz być wołany dodaj się do Mirkolisty.
#od0dopentestera #bezpieczenstwo #programowanie #informatyka #it #nauka #technologia #ciekawostki #podcast #swiat #gruparatowaniapoziomu #biznes
Możesz zapisać/wypisać się klikając na nazwę listy.