Wpis z mikrobloga

@Bryk: a tak poza tematem to odradzam starszych crf, kolega zrobił remont za piątkę i po 30 godzinach urwał mu się zawór tytanowy, one miały jakąś wadę zaworów
  • Odpowiedz
  • 0
5tys? Co wy #!$%@?... zmiana korobowodu+tłoka+lancuch rozrządu to koszt 2600zl, tyle mnie wynosiły części z robotą w crf 2014, cena oczywiście będzie zależeć Co chcesz robić, jak zawory do tego to wiadomo, tzeba doliczyć. Jak chcesz starą dr to zmienisz tłoka i powinno wystarczyć, w takie stare padło szkoda dużo inwestować
  • Odpowiedz
@Bryk: to kolejne kłamstwo, oryginalne to koszt od 300zł w górę, cena zależy od producenta, zamienniki bedą tańsze. A jak wiadomo oryginalne części najlepsze
  • Odpowiedz
@Bryk: bo większość osób niema zaielonego pojecia o jedzi w terenie a sie udziela. Co do tego remontu wszystko zależy co bedzie do zrobienia. Jak chcesz mieć prawdziwe rozeznanie to zadzwoń do jakiegoś renomowanego serwisu i spytaj o cene. Ceny cześci możesz sobie posprawdzać samemu. Ale jak ktoś Ci pisze że remont 5k to olej takiego kogoś bo niema pojęcia. U mnie w CRF250 z 2014, ceny są takie jak 600zł
  • Odpowiedz