Aktywne Wpisy
YoloBolo +94
SocialM_Center +187
Piękne to było wystąpienie. Nie zapomnę go nigdy. A czego sobie życzę? Jeszcze lepszego wystąpienia Pana Grzegorza Brauna. Dzień dobry wszystkim i szczęść Boże.
#dziendobry #konfederacja #polska #braun #bekazlewactwa #polityka
#dziendobry #konfederacja #polska #braun #bekazlewactwa #polityka
Wszyscy wiemy, że Santander Żart Polska miał awarię. Część osób do chwili obecnej nie może zalogować się do bankowości internetowej. Właśnie rozesłali SMSy z prośbą o kontakt z infolinią w celu odblokowania dostępu. Ale konsultanci na infolinii wymagają od każdego dzwoniącego 3-krotnej próby głosowej.
Czyli straty związane z awarią Santander Żart Polska próbuje sobie zrekompensować pozyskaniem nadmiarowych danych osobowych w postaci próbek głosowych.
//
#bankowosc #banki #santander #afera #ciekawostki #heheszki #technologia #ekonomia #pieniadze #polska
Komentarz usunięty przez autora
update: zerknąłem na https://www.facebook.com/santanderbankpolska/
Z postów wynika, że awaria trwa dalej.
//
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora
To normalne - mają taką procedurę weryfikacji.
Oczywiście można szukać w tej awarii teorii spiskowych... ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Santander - następnym razem odblokowujcie konta i zresetujcie hasła na "admin123" - nie będą się ludzie denerwować niepotrzebnie, po co to komu ( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°
chyba Subprimer Bank, mam rację?
Nie mam u nich konta. Jeden z domowników ma i tak patrzę, jak od kilku dni ma kłopot i jest pogrywany przez infolinię Santander Żart
Wpłaty, wypłaty, spłaty, działanie karty bankowej i kredytowej - zawsze wszystko śmiga (poza wyznaczonymi przerwami oczywiście).
@kjjbox:
Konto przez stronkę i aplikację na Androidzie mi działa prawidłowo.
Na Twoje bym się w taką weryfikację nie bawił. Rób
Dużo moich znajomych ma u nich konto (BZ WBK to był spory potentat w Poznaniu i okolicach) i też nie słyszę od nich, aby mieli jakiekolwiek problemy.
Raczej też są zadowoleni.
Może to jest problem zależny od regionu (wsparcia i infrastruktury)?
W każdym razie nie zalecam podawać przez telefon nic ponad imię i nazwisko :)
tak jak napisałem wyżej jestem przygotowany na problemy i mam sporo wyrozumiałości dla pracowników infolinii.
Ale uważam, że konsultanci przeginają, jeżeli ktoś dzwoni, a oni nie informują, że właśnie w
@LaPuertaDelVino: Na który?
@Taszi: Ale jakie cyrki? Ja słyszałem o ostatniej awarii tylko.
Przyznaję, że konto w Santander nie jest moim głównym kontem i nie korzystam z niego wyjątkowo intensywnie, ale używam go kilka razy w miesiącu do przelewów, zdarza mi się płacić kartą i blikiem. Nie przypominam sobie by coś szczególnego działo się w ciągu ostatnich 6 miesięcy.
Zabezpieczeń jak w samolocie. Boisz się, że jednocześnie padnie jakiś bank i kanał płatności (visa, master)? IMO wystarczyły by dwa banki z różnymi kartami.