Wpis z mikrobloga

To jest skandal!!

Wszyscy wiemy, że Santander Żart Polska miał awarię. Część osób do chwili obecnej nie może zalogować się do bankowości internetowej. Właśnie rozesłali SMSy z prośbą o kontakt z infolinią w celu odblokowania dostępu. Ale konsultanci na infolinii wymagają od każdego dzwoniącego 3-krotnej próby głosowej.

Czyli straty związane z awarią Santander Żart Polska próbuje sobie zrekompensować pozyskaniem nadmiarowych danych osobowych w postaci próbek głosowych.

//
#bankowosc #banki #santander #afera #ciekawostki #heheszki #technologia #ekonomia #pieniadze #polska
  • 62
  • Odpowiedz
Czemu mam to na głównej? XD
To normalne - mają taką procedurę weryfikacji.
Oczywiście można szukać w tej awarii teorii spiskowych... ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Santander - następnym razem odblokowujcie konta i zresetujcie hasła na "admin123" - nie będą się ludzie denerwować niepotrzebnie, po co to komu ( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°
  • Odpowiedz
Pożegnałem się z nimi na początku lutego, najpierw jaja z płatnościami kartą we wrześniu i październiku (jedna na 3/4 płatności odrzucana bez powodu), później jaja z aplikacją mobilną przez co w grudniu straciłem troszkę pieniędzy. Na dwie reklamacje odpowiadali jak typowe boty, dopiero pieniądze zwrócili po napisaniu do tzw. rzecznika praw klienta. Po zwrocie od razu konto zamknąłem. Wam też polecam. Po rebrandingu to gówno a nie bank. Zero zaufanie do tych
  • Odpowiedz
@Taszi: A ja mam konto u nich (i poprzednio w BZ WBK) od dobrych 8 lat i nigdy nie miałem problemów.
Wpłaty, wypłaty, spłaty, działanie karty bankowej i kredytowej - zawsze wszystko śmiga (poza wyznaczonymi przerwami oczywiście).

@kjjbox:
Konto przez stronkę i aplikację na Androidzie mi działa prawidłowo.
Na Twoje bym się w taką weryfikację nie bawił. Rób
  • Odpowiedz
@crushyna: W BZ WBK tez nie miałem problemów (konto 10 lat) i byłe zawsze bardzo zadowolony, cyrki zaczęły się od września i rebrandingu na Santander. Walka z działem reklamacji, w którym pracują prawdopodobnie ludzie z moderacji wykopu ( ͡~ ͜ʖ ͡°) przelała czarę goryczy.
  • Odpowiedz
@Taszi: To ja już nie wiem :O
Dużo moich znajomych ma u nich konto (BZ WBK to był spory potentat w Poznaniu i okolicach) i też nie słyszę od nich, aby mieli jakiekolwiek problemy.
Raczej też są zadowoleni.
Może to jest problem zależny od regionu (wsparcia i infrastruktury)?
  • Odpowiedz
@crushyna: @Taszi:

tak jak napisałem wyżej jestem przygotowany na problemy i mam sporo wyrozumiałości dla pracowników infolinii.

Ale uważam, że konsultanci przeginają, jeżeli ktoś dzwoni, a oni nie informują, że właśnie w
  • Odpowiedz
@pabianczyk: Z santanderem problem jest taki że cyrki odwalają już od jakichś 6 miesięcy. Awaria zdarza się każdemu ale ich akcje przechodzą ludzkie pojęcie.
  • Odpowiedz
Z santanderem problem jest taki że cyrki odwalają już od jakichś 6 miesięcy.


@Taszi: Ale jakie cyrki? Ja słyszałem o ostatniej awarii tylko.

Przyznaję, że konto w Santander nie jest moim głównym kontem i nie korzystam z niego wyjątkowo intensywnie, ale używam go kilka razy w miesiącu do przelewów, zdarza mi się płacić kartą i blikiem. Nie przypominam sobie by coś szczególnego działo się w ciągu ostatnich 6 miesięcy.
  • Odpowiedz
@kjjbox:

Moje żelazne reguły:

2 banki i w każdym po 2 karty (jedna visa druga mastercard)


Zabezpieczeń jak w samolocie. Boisz się, że jednocześnie padnie jakiś bank i kanał płatności (visa, master)? IMO wystarczyły by dwa banki z różnymi kartami.
  • Odpowiedz