Wpis z mikrobloga

odczuwacie presje społeczną aby się ustatkować? mam 25 lat i co chwile słyszę, że #!$%@? powinienem się ustatkować, znaleźć loche, wziąć kredyt i mieć gównoxa a najlepiej 2
  • 58
  • Odpowiedz
@Jswgecz5: Może nie tyle, że to słyszę ale to odczuwam osobiście. 22lvl here, w tym tygodniu z FB się dowiedziałem, że jedna koleżanka z technikum jest w ciąży, a druga się właśnie zaręczyła, a trzecia bierze ślub w wakacje. ¯\_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
  • 2
@Jswgecz5 jak nie jesteś przegrywem to takie rzeczy przychodzą z czasem, ale spokojnie - jak będziesz gotowy to rób co Ci się zywnie podoba...
  • Odpowiedz
@Jswgecz5: Odpowiadając na twoje pytanie- Na razie #!$%@? w to mam, jeszcze studiuję i nie chce sobie takimi, moim zdaniem, bezsensownymi rzeczami głowy zawracać.
  • Odpowiedz
@qtaz28: no ja już jestem na etapie że prawie wszyscy moi znajomi mają dzieci, #!$%@? ja do tego tak podchodzę, że nie chcę mieć dzieci puki nie ogarnę się finansowo tak żeby temu dziecku niczego nie brakowało jak mi kiedyś
  • Odpowiedz
@Credek: trochę jestem bo depresja, brak dziewczyny i łuszczyca a z drugiej strony nie jestem bo na wygląd nie narzekam, prace mam fajną i dobrze mi samemu ze sobą, sex też uprawiałem więc fifti fifty przegryw( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Jswgecz5: Dobre podejście, nie jest powiedziane, że każdy musi mieć dzieciaka jak najszybciej, przecież to nie jakiś wyścig czy coś. Nad dziewczyną mógłbyś pomyśleć, jak będziesz za długo czekał to zostaną Ci same samotne matki.
  • Odpowiedz
@LJBW603: powodzenia, ale 20 lat to jeszcze wielu szaleje, a im bliżej 30tki tym więcej znajomych zamienia się w janusza grażyne z brajankiem w drodzę i naciskają na swoich znajomych singli
  • Odpowiedz