Wpis z mikrobloga

No to Miraski i Mirabelki przyszła i na mnie kolej w wychodzeniu ze #!$%@?. Tak więc podjąłem wyzwanie polepszenia swojego stanu fizycznego. Nigdy nie byłem z niego zadowolony. Kilka razy nawet próbowałem coś zmienić, ale niestety moje
wysiłki trwały może max 2 tygodnie. W tamtym roku udało mi się wytrzymać na diecie i redukowaniu 2 miesiące i straciłem
10kg ale później znów olałem sprawę. Tak więc teraz powracam z nowymi siłami i większą mobilizacją bo to już ostatnie lata
kiedy mam czas na coś takiego. Od nowego roku stosuję własną dietę na masę oraz ćwiczenia. Tym razem podjąłem decyzję, że zacznę od masy skoro jest zima a łapki i tak mam chude, więc czegoś z niczego nie zrobię. Tak ćwiczę i odżywiam się od nowego roku ale dopiero teraz napisałem ten post ponieważ nie wiedziałem czy wytrwam nawet tydzień. Teraz już wiem, że to jednak będzie dłuższa przygoda. A więc krótko opiszę dietę jak i ćwiczenia.
Dieta
Ogólnie moja dieta to "jesz co chcesz". Staram się nie jeść zbyt tłusto ale wiadomo kebaba czy pizzy raz na dwa tygodnie
sobie nie odmówię. Tak samo chleb jem normalny, oleju się nie boję itd. Po prostu moim priorytetem jest utrzymywanie
białka na poziomie 150-200g na dzien oraz 3200kcal+. Po tygodniu ćwiczeń dodałem do diety białko i tak jest do teraz.
Ćwiczenia
Na początku był pomysł pójścia na siłownię. Szybko jednak na ziemię sprowadził mnie potencjalny brak czasu oraz prawie nie możliwe przygotowywanie posiłków przed treningowych. Dlatego zdecydowałem się na treningi w domu z masą własnego
ciała. Pompeczki, podciągnie, brzuszki, przysiady itd. Oczywiście z progresją w postaci trudniejszych wariantów. Progresuje powoli bo wraz ze wzrostem masy ciała nawet te prostsze wersje jest mi przez to trudniej robić. Ćwiczenia wziąłem z kanału
Kura workout z tego filmiku: https://www.youtube.com/watch?v=X75pEADfuGo&t=348s
Ćwiczenia 4-5 razy w tygodniu bez żadnej innej aktywności sportowej.