Aktywne Wpisy
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
PucziMMA +13
tl;dr
Mirki, na początku września 2023 kupiłem auto u handlarza sprowadzającego z Niemiec. Ja jestem laikiem i mógłbym coś przeoczyć, ale było ze mną dwóch kumpli - jeden mechanik, drugi fan motoryzacji, obaj podjarani faktem oglądania auta.
Audi A4 z roku 2005, "bez rdzy", choć i tak byłem pewny, że parę rzeczy będzie do naprawy - przez 8 miesięcy, poza rozrządem wymieniłem m.in. turbo, xenony, klocki hamulcowe. Ok, norma. Ale byłem parę
Mirki, na początku września 2023 kupiłem auto u handlarza sprowadzającego z Niemiec. Ja jestem laikiem i mógłbym coś przeoczyć, ale było ze mną dwóch kumpli - jeden mechanik, drugi fan motoryzacji, obaj podjarani faktem oglądania auta.
Audi A4 z roku 2005, "bez rdzy", choć i tak byłem pewny, że parę rzeczy będzie do naprawy - przez 8 miesięcy, poza rozrządem wymieniłem m.in. turbo, xenony, klocki hamulcowe. Ok, norma. Ale byłem parę
tl;dr
Niedawno zacząłem pracę na uczelni jako taki dziwny helpdesk, głównie pomoc wykładowcom ze skomplikowaną obsługą rzutnika, poruszanie kabelkami przy komputerach pracowników i przełączanie telefonów do starszych kolegów, którzy ogarniają rzeczy związane z wirtualnym dziekanatem i innym dziadostwem. Wszystko jest pod kontrolą, ale...
Bardzo często musimy instalować nowe programy, aktualizować te już zainstalowane albo puścić aktualizację windowsa, co w przypadku mojego zespołu oznacza latanie po całej uczelni z jakimś pendrivem i ręczne zrzucanie instalek na każdy z 400 komputerów. Dałoby się to robić zdalnie, bo z tego co kojarzę to wszystkie komputery podpięte są do tej samej domeny, a wszystko działa na windows servie 2012 R2, ale niestety jeszcze nie mam uprawnień admina, bo jestem tu drugi tydzień.
Tu pojawia się moje pytanie: jak to sobie ułatwić?