Wpis z mikrobloga

Mireczki jak wiadomo Williams jest w rzopie, ale zbierzmy tu kilka faktów, żeby zamknąć japy kubicosceptykom.

Zaczynam:

- Robert był niezadowolony z dzisiejszego dnia, według niego środa było dużo bardziej efektywnym dniem.
- williams nie miał części zamiennych, więc jeździli szrotem by finalnie skończyć na testowaniu pit stopów.
- FW42 nie jest taczką przy założeniu, że posiada komplet sprawnych części, które w razie awarii można sprawnie wymienić.
- sceptycym Roberta wynika częściowo z jego natury /patrz: jego wywiady sprzed lat, dalej już bardziej subiektywnie: Robert jest sfrustrowany, wie że kwestia renki jest dla niego hamulcowym w ewentualnym podpisaniu kontraktu, więc sfrustrowany daje upust negatywnym emocjom - zwyczajnie nie może ukazać swoich umiejętności. Podczas pitstopów pięknie parkuje każdy.

I mała ankieta na rozluźnienie atmosfery. Gimby poszły spać, więc można śmieszkować.
#f1 #kubica

Komu spadnie głowa?

  • Paddiemu Love 79.9% (127)
  • Rence 20.1% (32)

Oddanych głosów: 159

  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@smutny_przerebel: Ja nawet nie mówiłem czy FW42 jest taczką czy nie. Powiedziałem jedynie, że twoje stwierdzenie, że FW42 nie jest taczką przy założeniu, że posiada komplet sprawnych części to nie jest fakt, ale twoje przypuszczenie.
  • Odpowiedz
@smutny_przerebel: No tak, mówił, że w środę auto prowadziło się dużo lepiej, co daje nadzieje, że można coś urwać na ustawieniach gdy auto będzie kompletne i sprawne w 100% ale jak na razie niestety dysponują najgorszym autem w stawce. To, że Kubica powiedział, że miał jeden fajny przejazd tym autem (wciąż sporo wolniejszy od rywali) to moim zdaniem jeszcze za mało, żeby uznawać definitywnie, że auto to nie taczka.
  • Odpowiedz
@crespo: zauważ, że nigdzie nie skreślił tego bolidu, wypowiadał się negatywnie jedynie o aktualnym stanie faktycznym. Wcześniej robili niezły progres na treningach, a tu po zmianie z C4 na C5 raptem 0.2 czy 0.3 sekundy mniej na okrążeniu, gdzie ze specyfikacji wynika, że powinno być więcej.
  • Odpowiedz
@smutny_przerebel: Ale też mówił, żeby nie spodziewać się za dużo w Australii. Raczej trzeba trzymać kciuki żeby poskładali to wszystko do kupy co mieli zaplanowane na początku sezonu i powalczyli na torach więcej wybaczających aero.
  • Odpowiedz
Większość widzi to wszystko w ciemnych barwach. Ok, różowo nie jest, ale powinno być lepiej z każdym rozegranym wyścigiem. Być może w połowie sezonu Williams będzie się bardziej liczył w walce o punkty.
Mam taką nadzieję.
  • Odpowiedz
Williams jest w rzopie, ale zbierzmy tu kilka faktów, żeby zamknąć japy kubicosceptykom


@smutny_przerebel: Tu nie ma co zbierac. Szkoda strzepic ryja. Robo pojezdzi sezon, pokaze niedowiarkom, ze jest w stanie rowno walczyc. I kurtyna. Pojdzie do innego zespolu.

Ryba sie psuje od glowy. Problem Williamsa to management. Kubica o tym przeciez wie, tylko nie ma zamiaru walczyc z wiatrakami, kiedy akurat wieje wiatr, a wieje mu tez w zagiel.
  • Odpowiedz