Aktywne Wpisy

Poza-kontrolo +77
Wybory w Polsce
Widać doskonale że mimo 8 ciężki lat pod rządami PiS, opozycja dalej nie potrafi zyskać przewagi w sondażach. Czy jednak kogokolwiek to dziwi? Kto tak szczerze głosuje na KO, PSL czy Hołownie? Większość osób które znam głosują tylko "przeciwko kaczorowi". Przecież to jest niemożliwe żeby cała masa ludzi, specjaliści, PR-owcy itd. nie potrafili pokierować tymi głąbami przed wyborami i pokazać czego chcą ludzie.
Wydaje się że politykom opozycji podpowiada
Widać doskonale że mimo 8 ciężki lat pod rządami PiS, opozycja dalej nie potrafi zyskać przewagi w sondażach. Czy jednak kogokolwiek to dziwi? Kto tak szczerze głosuje na KO, PSL czy Hołownie? Większość osób które znam głosują tylko "przeciwko kaczorowi". Przecież to jest niemożliwe żeby cała masa ludzi, specjaliści, PR-owcy itd. nie potrafili pokierować tymi głąbami przed wyborami i pokazać czego chcą ludzie.
Wydaje się że politykom opozycji podpowiada
neeet +417





Mam takie pytanie, weźmy poniższa klasę
class Engine
{
Int zmienna;
Model* model;
Materiał* materiał;
Kolor kolor;
Void jakasfuncja();
}
I teraz w main () albo innym głównym bloku chce utworzyć obiekt tej klasy, ale robić to jako Engine engine czy Engine* engine = new Engine;
I od czego to zależy? Od ilości pamięci jaka ta klasa zabiera? Zadziała w obu przypadkach?
@plastkik: Przecież obiekty deklarowane jako zwykłe zmienne tez są zwalniane w trakcie działania programu xD
Engine engine; -> To tworzenie zmiennej na stosie.
Engine* engine = new Engine; To tworzenie obiektu na stercie i wskaźnika do niego na stosie.
Więcej szczegółów:
https://stackoverflow.com/questions/79923/what-and-where-are-the-stack-and-heap
https://www.programmerinterview.com/index.php/data-structures/difference-between-stack-and-heap/
Od tego co masz zamiar zrobić. Zmienna na stosie są alokowane przy wywołaniu funkcji i usuwane przy wychodzeniu z funkcji. Zmienne na stercie musisz sam ręcznie zaalokować i sam usunąć z pamięci. Dostęp do stosu jest szybszy