Wpis z mikrobloga

Nie wiem po co to w ogóle przeczytałem. Tylko się zdenerwowałem. Oberwańcy z władz #warszawa postanowili wesprzeć grubą kasą przemysł koreański zamiast polskiego bajdurząc przy okazji (jak zwykle) o wolnym rynku, konkurencji itp. farmazony.

A potem płacz i krokodyle łzy - brak w Polsce przemysłu, brak innowacji, bezrobocie, darmozjady warszafce pieniądze z podatków na zasiłki podbierają lub co gorsza warszafkę najeżdżają i pracę zabierają. A żeby was pokręciło!

Mam tylko jedno słowo, które pasuje do warszawskich tfu.. łajdaków podejmujących takie decyzje - sk*syny.

A to nawet nie jest firma z Unii Europejskiej.

Kiedyś rząd Leszka Millera ściągnął do Polski Daewoo - zapewne o te doświadczenia chodzi które Hyundai ma, a Pesa nie ma, prawda? Znają już lokalny rynek i wiedzą komu dać łapówkę.

Wszystkich "wolnorynkowców", "ekonomistów" i wanna-be-milionerów w krótkich spodenkach, mających ochotę mnie tu pouczać o niewidzialnej ręce rynku, konkurencyjności i tym podobnych banialukach dla idiotów informuję, że ich komentarze będą lądowały w koszu, a oni na mojej czarnej liście. #antykapitalizm

Napisałem to sobie, żeby wylać moje #gorzkiezale i frustrację na ludzką głupotę z Warszawy. Kolejnej głupoty oglądał i czytał nie będę. Więc jeśli twój komentarz zostanie usunięty, a ty wylądujesz na czarnej liście, to już wiesz kim w moich oczach jesteś.

#komunikacjamiejska #4konserwy #neuropa #liberalizm #warszawa

https://businessinsider.com.pl/finanse/pesa-odwola-sie-od-przetargu-polityczna-burza/mbf9lgd
motaboy - Nie wiem po co to w ogóle przeczytałem. Tylko się zdenerwowałem. Oberwańcy ...

źródło: comment_C9ZkrvArDTtnJFSw4SFaopFunB3XhhxV.jpg

Pobierz
  • 33
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Czyli chcesz powiedzieć, że nie robisz zakupów w biedronce, lidlu itp bo to zagraniczny kapitał? Tylko polskie sklepy i polskie marki?


@cyper: Robię. Nie cieszy mnie to, że nie powstały w Polsce ale:

- pochodzą z UE
- zatrudniają ludzi
  • Odpowiedz
@motaboy: No ma wplyw. Zobacz ze PESA #!$%@? cene 20% wieksza. Wg oceny technicznej, Hyundaie byly ciut lepsze. Poza tym, nie wiesz co sie dzialo jak przyjezdzaly nowe PESY do Warszawy - co chwila byly awarie. Dodatkowo o Pesie, bylo slychac ze nie wyrabia sie z zamowieniami i moze placic kary. Wiec wcale taki pewny nie jestem, ze oni chcieli to wygrac. :)
  • Odpowiedz
@motaboy: czyli Pesa może robić gównanie awaryjne tramwaje, nie wyrabiać się z zamówieniami i inne patologie, a miasta w Polsce i tak mają to kupować bo to polska firma?
  • Odpowiedz
@motaboy: Moment moment, robisz zakupy w biedronce bo zatrudnia ludzi w Polsce, a kiedy hyundai wygrywa przetarg i utworzy fabrykę taboru w naszym kraju to już be? Dają 0,5 miliarda niższą ofertę, do tego VAT zostaje w Polsce no i jak pisałem wcześniej utworzą miejsca pracy
  • Odpowiedz
@baetky: Już mamy doświadczenia z koreańczykami i ich biznesem. Pesa ma działy rozwojowe i zatrudnia inżynierów, Hyundai jeśli cokolwiek stworzy, to montownie.
  • Odpowiedz
o ile dobrze kojarzę, gdyby tego nie upaństwowili to by zbankrutowała


@baetky: Tam raczej chodziło o to, że dotychczasowi, zupełnie prywatni właściciele chcieli pozbyć się udziałów.
  • Odpowiedz
@motaboy: Tu chyba kluczowym jest, że oferta była o 500 mln niższa. To pół miliarda złotych, które zostało w kasie miejskiej i można je wykorzystać w innym pożytecznym celu.
  • Odpowiedz