Wpis z mikrobloga

Czy ktoś w ogóle wie jaki cel przyświecał naszemu wspaniałemu rządowi, gdy ten wpadł na "wspaniały" pomysł likwidacji gimnazjów? Oni chcieli jakoś ograniczyć patologię w szkole, czy jak? Jeżeli tak to ten cel im się nie uda, patologia z gimbazy przeniesie się na 7 i 8 klasę podstawówki oraz 1 klasę liceum. Nic się nie zmieni.
Oprócz tego, że w szkołach będzie jeden wielki burdel, bo już w następnym roku szkolnym do pierwszych klas pójdą dwa roczniki.
I przy okazji współczuję dzieciom, które będą musiały siedzieć 8 lat w tym samym budynku. Ja ledwo wytrzymałem 6 (i jeszcze +1 bo zerówka), a jakbym musiał siedzieć 8 to bym chyba popełnił seppuku.

Wiem temat, który poruszam jest już dosyć stary, ale naszło mnie przed chwilą takie przemyślenie. I doszedłem do takiego wniosku, że cieszę się i to bardzo, bo ten burdelnik mnie ominął ( ͡° ͜ʖ ͡°).

#szkola #przemyslenia #bekazpisu #edukacja
  • 140
  • Odpowiedz
@Shatter: No nie, nie proste, bo przedmioty będą wciskane obecnym nauczycielom mimo braku kwalifikacji, więc dzieciaki będą się uczyć, ale gówna. Już teraz do niektórych szkól dyrekcja pościągała studentów, bo nie było komu uczyć. Mnie też dyrekcja chce wcisnąć przedmiot, którego nie umiem i nie lubię, ale w miarę pokrywa się z moim wykształceniem (tzn. miałam z tego jakiś przedmiot na studiach), bo nie znajdzie się taki głupek, który za
  • Odpowiedz
@Masterpolska94: pomysł jest dobry gorzej z wykonaniem pewnie (chociaż nie jestem pewien)

Oddzielny budynek gimnazjum to oddzielny rachunek za prąd, oddzielne panie woźne i sprzątaczki. Dodatkowy dyrektor i zastępca mozna by tak wymieniać bez końca. Oszczędności to conajmniej kilkadziesiąt tysięcy na jednej szkole.

Logicznym jest ze próba zintegrowania tych dwóch budynków da wymierne korzyści finansowe dla skarbu państwa a wiec pośrednio nam.

Ja w sumie byłem w gimnazjum i uważam
  • Odpowiedz
  • 0
@Hound Akurat mam członka rodziny, który pracuje w szkole podstawowej. Przed reformą był to zespół szkół, w jednym budynku była podstawówka i gimnazjum. Teraz jest to tylko podstawówka z oddziałem gimnazjalnym.

Wiem, więc jakie są w dzisiejszych czasach dzieci i jak się zachowują.
Zmiana ilości klas w podstawówce i liceum nic nie da. Młodzież z klas ósmych i siódmych zachowuje się tak samo jak byli gimnazjaliści.
Patologia nie wygaśnie, bo w
  • Odpowiedz
@Masterpolska94: chcieli zarobić na podręcznikach i tyle. Najgorsze jest to że ludzie dopiero teraz zaczynają dostrzegać problem, bo coś tam w telewizji pokazali. A przed wprowadzeniem ustawy protestowali tylko nauczyciele i tylko o to że stracą prace. Od samego początku wszyscy mieli głęboko w dupie dobro uczniów.

Żyjemy w kraju którego mieszkańcy nie mają wyobraźni.
  • Odpowiedz
@Gjt1337: No zajebisty pomysł... Piszesz maturę z fizyki? A no ch*ja tam. Poucz się jeszcze historii i geografii. I w drugą stronę również. Masz zamiar zdawać historię na maturze? Ale pamiętaj że najpierw fizyka i chemia.

Jednak liceum/technikum powinno być miejscem, gdzie tej segregacji przedmiotów dokonuje się najszybciej jak można, aby móc się skupić na swoich "ulubionych".
  • Odpowiedz
@Masterpolska94: Ta reforma to jedna wielka #!$%@?. Zamiast powrotu do systemu 8+4, bo „kurła, za komuny to było lepij” wolałbym, żeby zajęli się przemocą fizyczną i psychiczną wśród nastoletniej gównażerii. A nie #!$%@? shit „o patrzcie, nie ma gimnazjów, nie ma przemocy xD xD xD PROBLEM SOLVED”

Pochodzę z wiochy zabitej dechami, gdzie w jednym budynku była i podstawówka, i gimnazjum. Po przejściu do gimnazjum zmienili się jedynie nauczyciele i
  • Odpowiedz
@FGRoch: Dobra decyzja dla kogo? Bo na pewno nie dla uczniów i nauczycieli.


@giovan-a: oczywiście że dobra. Zamiast najbardziej popieprzone emocjonalnie dzieciaki wsadzać do nowego środowiska, gdzie od nowa zaczynają się walki kogucików kto jest najważniejszy - zostają tam, gdzie układy są już dobrze utrwalone.

Raczej zapytać można jakim cudem ktoś wpadł na debilny pomysł rozpieprzania 8+4 na 6+3+3 - gdzie w szóstej klasie wszyscy tylko byli obsrani
  • Odpowiedz
oczywiście że dobra.


@enron: Oczywiście, że niedobra. Jest burdel. Nie oceniam, czy gimnazjum było dobre czy złe. Czy 8-klasowa podstawówka jest dobra czy zła. Reforma jest #!$%@? - trzeba być ślepym, głuchym i głupim, żeby przyklaskiwać działaniom PIS-u w tej kwestii.
  • Odpowiedz
oczywiście że dobra.

@enron: Oczywiście, że niedobra. Jest burdel. Nie oceniam, czy gimnazjum było dobre czy złe. Czy 8-klasowa podstawówka jest dobra czy zła. Reforma jest #!$%@? - trzeba być ślepym, głuchym i głupim, żeby przyklaskiwać działaniom PIS-u w tej kwestii.


@giovan-a: gimnazja były jedną wielką pomyłką, wprowadzone na siłę a potem na siłę utrzymywane mimo wielu oddolnych prób ich likwidacji. W końcu ktoś zrobił z tym porządek.
  • Odpowiedz
W końcu ktoś zrobił z tym porządek.


@enron: Likwidacja gimnazjów i porządek? No to gratuluję naiwności. Likwidacja gimnazjów to może i dobry pomysł, ale nie w sposób, który zrobił PIS. To jest przeciwieństwo porządku.
  • Odpowiedz
W końcu ktoś zrobił z tym porządek.

@enron: Likwidacja gimnazjów i porządek? No to gratuluję naiwności. Likwidacja gimnazjów to może i dobry pomysł, ale nie w sposób, który zrobił PIS. To jest przeciwieństwo porządku.


@giovan-a: a jak miał zrobić? Wcześniej czy później musiał pojawić się ten rocznik gdzie będzie bajzel - a gdyby tego od razu nie zrobili to by było "hurr durr obiecali nie zrobili". Akurat im
  • Odpowiedz
Wcześniej czy później musiał pojawić się ten rocznik gdzie będzie bajzel


@enron: Właśnie nie. Można było uniknąć zamieszania z podwójnymi rocznikami, można było ułożyć dostosowaną podstawę programową, można było znaleźć czas na zaadaptowanie budynków, na przekwalifikowanie się nauczycieli. Tylko że PiS wolał to zrobić jak najszybciej i byle jak, żeby zdążyć przed nowym rządem i pozostawić po sobie burdel.
  • Odpowiedz
@giovan-a: żyjemy w kraju, gdzie co 4 lata zmieniała się opcja polityczna i orała wszystko po poprzednikach. Przygotowanie wszystkiego tak, by się idealnie wyrobić byłoby awykonalne. A skoro tak, to już lepiej uratować jak najwięcej dzieci od patologii.
  • Odpowiedz