Wpis z mikrobloga

@caruso: no ja kiedyś też dzwoniłem a wyłączyli mi po nie wiem - roku? może teraz system zaostrzyli i będzie wyłączać złe telefony dużo cześciej tak jak orange
  • Odpowiedz
@LuK1337: orientujesz się czy coś się zmieniło jeśli chodzi o wybór profilu? Wybieram ROW-Commercial ale w statusie IMS cały czas mam VoWIFI niedostępne... Mam Orange więc powinno być wszystko aktywne od strzała
  • Odpowiedz
@mjnck jak uzyskałeś ten ekran z pierwszego screena kiedyś mogłem wejść do tych informacji teraz mam albo jakiś zastój myślowy albo nie wiem co jest grane. OnePlus 7t pro mam aktualnie
  • Odpowiedz
Udało się komuś znaleźć w pełni działający profil w PDC w sieci PLAY? Tak żeby wyświetlało numer dzwoniącego?
Dość uciążliwy jest jego brak.
  • Odpowiedz
Będąc w Play ustawiłem profil ROW_Commercial i zwróciłem się do BOK Play z prośbą o aktywację VoWIFI, ale w sumie to działa mi tylko VoLTE xD IMS normalnie jest zarejestrowany więc git, ale może to wina ustawień ROMu? (chociaż wszystko jest ustawione tak, żeby usługa działała)
OnePlus 6T na najświeższym ResurrectionRemix 8.3.0
  • Odpowiedz