Wpis z mikrobloga

Mirki teraz jestem prawdziwym #januszebiznesu - kupiłem sobie Passeratti ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Nastukane 270k mil (430k km - czyli silnik ledwo po dotarciu ( ͡° ͜ʖ ͡°) ). Silnik 1.9 TDI ledwo 90km ( ͡° ʖ̯ ͡°)

I tu pytanko do mirków - wiecie może czy Galletto spokojnie mi zczyta ECU i bez problemu wgram sobie jakieś lepsze mapy? Ile realnie mocy można wyciągnąć z takiego silnika? 110? 130? Tak przy lambda 17:1 bo mimo wszystko nie chce aż tak dymić xD Wołam @biskup2k

Jak ktoś chce kupić to zapraszam, ale wątpię więc sobie zostawię jako gruzowóz xD

#passat #vw #volkswagen #samochody #pokazauto #tuning
sorek - Mirki teraz jestem prawdziwym #januszebiznesu - kupiłem sobie Passeratti ( ͡°...

źródło: comment_9iZxfRRIb8edZTMDxEjewVZjyT0otv98.jpg

Pobierz
  • 21
@sorek: z gówna bicza nie ukręcisz, to ma pół bańki przelotu, może się wysrać wszystko w każdej chwili. A czym te 1.9 sie różniły czy tylko turbo, czy może czymś więcej to się nie znam więc się nie wypowiem ;p
@sorek no to dwumas niestety :)

Mam ten sam motor.

Z ciekawostek. Nie kupisz do tego oryginalnego zakiennika, a połowa serwisów twierdzi, że nie ma dwumasy.

Ja założyłem sztywne koło.

Tutaj jest taki petent oryginalnie, że masz sprężyny zarówno na dwumasie jak i na tarczy sprzęgła. Podwójne osprężynowanie :)
@cysiekw: przepraszam ale widzę, że masz doświadczenie. Możesz dać więcej informacji jak się do tego zabrać? Wystarczy że zczytam mapę Galletto, przerobie w jakimś TunerPRO z XML odpowiednim i potem wgram normalnie bez problemu? Czy jakoś inaczej to jeszcze zrobić?

Masz jakieś porady co do robienia mapy w tym silniku? :)

@n4ojlj3_42lk: z tego co wiem to mi dwumasa dobrze śmiga :D
@sorek: nie mam doświadczenia, ale programowałem nie wiem może 5 aut mój zakres ograniczał się do "wyłączenia egr" citroen, ford, vw. Co do softu 1. Backup ! 2. Nie robił bym nic jeśli nie miał bym org hw oraz softu. Made by chinskie rączki na 90% skończy się źle. Zaczyta ci teoretycznie cały soft, a okaże się ze nie do końca lub wgra, tak samo i sterownik do prucia. Zrobienie mapy
@sorek: Na dieslach się średni znam. Ale pewnie jakby wsadzić wtryski głowicę pompy 11mm większe turbo to by 150 przekroczył.
Tego diesla to można spokojnie tuningować opornikiem na wsadzonym na czujnik położenia nastawnika dawki paliwa. Po prostu zmniejsza się napięcie informujące ECU o położeniu nastawnika. Sterownik widzi mniejszą dawką niż w rzeczywistości i zwiększa aż dostanie informacje zwrotną. Na zwiększenie doładowania też są podobne patenty. https://forum.vw-passat.pl/topic/29133-partyzancki-tuning-b5-afn/
Gdzieś na elektrodzie był spory