Wpis z mikrobloga

@art212 jak tak bedzie to nikt im sie nie powinien dziwic x] koncept byl przekozak
@sTreeTu no imho alurat sporo sie rozni ten tyl na sedanie giulii od hatchbacka giulietty. Tu mozna porownywac do bmw 6 raczej ale ja bym sie akurat nie obrazil jakby taki wypuscili. Dla mnie byl perfect i sie nawet zaczalem juz zastanawiac od razu po premierze ile by moglo kosztowac przerobienie tylu salonowej giulii na
  • Odpowiedz
@piker Alfa nie ma startu do trójki ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@Jerry664: Trójka to generyczne, niemieckie auto. Równie dobrze mógłby tak wyglądać Volkswagen czy Opel. Każdy element jest poprawny ale sprawia wrażenie, że wszystko projektowano z osobna.

Serio, ja rozumiem, że auta niemieckie są pewniakiem (chociaż w 2019r to tak nie do końca) i w ogóle, ale no bez jaj, Giulia wygląda świetnie, 3 tylko
  • Odpowiedz
Trójka to generyczne, niemieckie auto. Równie dobrze mógłby tak wyglądać Volkswagen czy Opel. Każdy element jest poprawny ale sprawia wrażenie, że wszystko projektowano z osobna.


@piker Alfa nie różni się na tyle od innych sedanów tej klasy, żeby nie pasowały do niej te słowa, te samochody różnią się głównie szczegółami.
Tak jak napisał kolega wyżej, 159 to było coś. Ten samochód deklasował inne, E90 może się schować (mówiąc o sedanach), ale
Jerry664 - > Trójka to generyczne, niemieckie auto. Równie dobrze mógłby tak wyglądać...

źródło: comment_teKBh9bXy7RMWx9EmbFxeOwyE26a4lcI.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@phild: No i te osiągi: 150KM Giulia(najsłabszy silnik) ma do setki 8,2s, a 159 150KM ma 9,4s...
Optymalne 2.0 benzyna 200KM(czyli najsłabsza benzyna) ma 6.2s a topowe 159 3.2 miało 7.2s...
ZAJEBISTY krok do przodu.
  • Odpowiedz
@Jerry664: no właśnie w 2018 roku Giulia to jeden z ostatnich samochodów segmentu D, który nie ma miliona ostrych krawędzi i załamań tylko ładną, płynną linie, miękko narysowana. W zasadzie podobnie stylizowana to jest tylko Mazda 6. I nie bez powodu to się właśnie ludziom podoba, bo nie krzyczy z daleka, że chce Ci naklepac (jak BMW, Audi czy 508), tylko przyciąga i kusi jak kobieta ;)
  • Odpowiedz
@tmr SRT ma 468 KM, Trackhawk ma 707. Ale w sumie to bez znaczenia, bo Grand Cherokee w obydwu wersjach jest świetny. A obczaj tego brutala http://hennesseyperformance.com/vehicles/jeep/jeep-trackhawk/jeep-trackhawk-hpe1200-supercharged-engine-upgrade/

@sTreeTu Tu chyba właśnie dochodzimy do sedna. Zaokrąglenia i owale przyprawiają mnie o mdłości (nie dosłownie, czuję co najwyżej dyskomfort :D), bo wolę samochody o prostych, ostrych liniach, które

krzyczy z daleka, że chce Ci naklepac

co w sumie kontrastuje z dziadkowym stylem, w
  • Odpowiedz
@phild: Ładne to można sobie kupić ubranie lub pokazać się z ładną kobietą. Samochód ma być przede wszystkim niezawodny i funkcjonalny. Alfa sedan nie spełnia żadnych z powyższych kryteriów.
  • Odpowiedz