Wpis z mikrobloga

#motocykle #motocykle125 #125cc

Cześć!

Przymierzam się do kupna nowego 125 pod koniec marca. Po przymiarkach w salonach ograniczyłem wybór do 3 modeli. Honda CB125R, Suzuki GSX-S 125 i KTM Duke 125. Co z tych 3 sugerujecie z Waszego doświadczenia? Chyba, że jest jeszcze coś, na co warto zwrócić uwagę? Budżet do 18 tys (na samo moto). Jeśli chodzi o moje wymagania to:

- ABS
- dobra elastyczność silnika jak na 125 (tu na papierze Honda wypada najgorzej)
- wyświetlacz biegów
  • 20
  • Odpowiedz
@Saeviel: Kolego nie mam doświadczenia z tymi motocyklami. Jedno jest pewne wybierz tego który jest dla ciebie najwygodniejszy. Bo nie ma nic bardziej wkurzającego jak ból nadgarstków i ból pleców po przejechaniu 100km.
  • Odpowiedz
  • 0
@Saeviel mam kolegę ,psychopatę od motocykli i niedawno kupił motocykl KTM i parę dni temu opowiadał mi że tak dopracowanym motocyklem jeszcze nie jeździł .
  • Odpowiedz
@malpie_runo: Kolego nie wiem czy to cię śmiejesz czy co?
Tak ważne jest czy cię bolą ręce w nadgarstkach po przejechaniu 100km lub po 30 minutach jazdy. Ból tyłka też jest ważny lecz w tej sytuacji zmiana pozycji może pomóc. Ale ból i utrata czucia w dłoniach nie minie tak szybko.
Oczywistym jest też iż bóle mogą pojawiać się z kilku powodów.

Różnie ludzie użytkują motocykle.
Ja na przykład 5 lat temu od maja do grudnia ROMETEM OGAREM 200 chyba z 1988 zrobiłem 7 tys km trasy. Zdarzało się że za jednym zamachem robiłem po 250 km. 4 lata temu yamahą 125 (10KM) zrobiłem 14 tys km. Między innymi przekroczyłem nią Chorwacką granicę, fakt że tylko na 20 minut ale jednak. Kilkukrotnie jadąc ze stałą prędkością 70km/h dziennie pokonywałem
  • Odpowiedz