Wpis z mikrobloga

Zeszły tydzień zaczął się dla mnie super. Dostałem nową pracę. Poprzednio robiłem jako tymczasowe popychadło na 1/2 etatu w biurze za 1100 netto. Teraz zostałem asystentem specjalisty ds. zaopatrzenia. W praktyce fakturowanie i zamawianie ubytków towaru (armatura) w magazynie. 2300 na rękę. Rodzice byli zachwyceni, ja w sumie też. Jak na 25-letnie gówno z bylejakim licencjatem to już coś. W pracy zupełnie nowe towarzystwo, nikt jeszcze nie znał mojej fizycznej i mentalnej stulejki. Czułem, że moje życie się zmienia.

W pokoju jestem razem z informatykiem i magazynierem. Informatyk to typowy stulej jak ja. Chudy, przetłuszczone kłaki, pingle, flanela. 3000 netto, co jest małą sumą jak na informatyka. Magazynier też stulej, grubas, też mieszka z rodzicami 1900 netto. Trójka stulejów. Zaczynałem wierzyć, że zdobyłem kumpli. W sumie z nich wszystkich ja byłem najprzystojniejszy i najlepiej ubrany. Cieszyłem się, bo nie mam żadnych kumpli. Umówiliśmy się na piwo w barze w piątek po pracy. Już widziałem oczyma mini-wygryw jak wam tu napiszę, że byłem z kumplami na imprezie.

Coś jednak zaczęło się psuć. Przed wyjściem z pracy Bogdan (informatyk) i Andrzej (magazynier) powiedzieli, że przyprowadzą swoje dziewczyny. Wybuchnąłem głośnym śmiechem, bo uznałem to za dobry żart. Popatrzyli po sobie ze zdziwieniem a potem na mnie. I tu się zaczęło. TAK! Naprawdę mieli dziewczyny. No dobra, pomyślałem, jakieś obrzydliwe bazyle na pewno, ale za to mają koleżanki, może mnie z którąś poznają. Zapytałem od razu Bogdana i Andrzeja czy nie zagadaliby do swoich dziewczyn żeby i dla mnie znaleźli jakąś na wyjście. ZGODZILI SIĘ! Byłem w siódmym niebie.