Wpis z mikrobloga

@ZjemCiNoge: Obawiam się że zwrot z tytułu rękojmi w Morele może trwać miesiąc :(
Napisałem pytanie do SPC czy możliwe jest uznanie gwarancji w tym przypadku. Jeżeli uznają że nie, to chyba kupię nowy zasilacz. Ehh, człowiek chciał wspomóc rodzimy rynek i kupić produkt polskiej marki zamiast be quiet a tu takie kwiatki...
@mailo: nie obawiaj się nic ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
ja zawsze korzystam z rękojmi ponieważ sklep ma wtedy 14 dni na ustosunkowanie się do reklamacji, jeśli tego nie zrobią to z automatu twoją reklamację uznaje się za zasadną i muszę np. oddać ci kasę.
Sprawa więc zazwyczaj jest bardzo szybko rozwiązywana w takim przypadku i ma większy priorytet.
ogarnij sobie temat i wzór pisma ze strony UOKiKu
@mailo: Oczywiście, uznajemy gwarancję, nawet bez paragonu. Tym bardziej karta gwarancyjna nie jest potrzebna. Otrzymałeś zresztą dziś mailową odpowiedź w tej sprawie przed południem, oczywiście twierdzącą. Postaramy się rozwiązać problem maksymalnie szybko.