Wpis z mikrobloga

Do jakiej komórki terrorystycznej należał Stefan Wilmont?

@mar-ek: zamachowiec nie musi nalezec do zadnej komorki terrorystycznej, patrz przyklad breivika xD

Czym się różni morderstwo od zamachu terrorystycznego?


@mar-ek: a to juz odsylam do encyklopedii, ja nie jestem twoim nauczycielem zeby podawac definicje podstawowych pojec xD

Mysle ze chyba to nie sa analogiczne sytuacje - a i nei krzyczał ojcze nasz ani Allah akbar


@Fugi88888: pobodki religijne czy polityczne nie
Zamach terrorystyczny to przemoc wobec przypadkowych osób, tutaj masz do czynienia z usiłowaniem morderstwa konkretnego człowieka


@MartinoBlankuleto: zamach terrorystyczny ma na celu zastraszanie, a wybor ofiary nie ma znaczenia czy jest to prezydent czy smietnikarz. Idz sie doucz xD
@TurboDynamo: no chyba jednak nie, muslim nie ma jasno określonego celu, nawet w ataku na tę francuską szmatławą gazetkę chcieli zabić jak najwięcej ludzi, tu gościu miał określonego wroga, po wejściu na scenę mógł spokojnie pociąć kilkanaście osób, zamanifestował swoje przekonania, na swój sposób gościa można nawet szanować. Oczywiście nie za sam czyn, a za to jak jasno określił swojego wroga i wykonał wyrok.
@mar-ek: Zamach terrorystyczny z definicji PWN.

zamach terrorystyczny, zamach na osobę, którego celem jest usunięcie jej lub powstrzymanie od działalności politycznej.
działanie polityczno-przestępcze mające zwykle na celu osiągnięcie pewnego celu politycznego w sposób nielegalny np. obalenie aktualnej władzy przy użyciu siły militarnej, czy też wyeliminowanie osoby (zwykle osobistości zajmującej ważne stanowisko państwowe lub w innych organach politycznych np. instytucji międzynarodowej), bądź grupy ludzi poprzez morderstwo. Jeden z głównych elementów walki stosowany
chce żebyś się czegoś nauczył i skończył wypisywać pierdoły nie mających nic wspólnego z logiką