Wpis z mikrobloga

@MOICO: ta sama branża więc wychodzę z założenia że wiecie co to e-Wro. Jestem z nimi od samego poczatku, w 2002 symetryczne 100mbit (torrenty do USA tak leciały) to było coś, ale ja nie o tym. Przez 16 lat były 3 ODCZUWALNE awarie, każda nie dłuższa niż dzień, może dwa. W tym czasie firma została wykupiona przez Dialog, później Netię. Co was różni i czemu się nie uczycie od lepszych
  • Odpowiedz
  • 0
@p4wl: W przypadku awarii to jest sprawa drugorzędna ( ͡º ͜ʖ͡º)
Jak trzeba przepinać to nie ma czasu na kosmetykę ( ͡° ͜ʖ ͡°)-
  • Odpowiedz
każda nie dłuższa niż dzień, może dwa


@luzny_lori: Kurła gdyby jakikolwiek dostawca serwował mi tak długie przerwy w dostawie to z automatu bym wypowiadał umowę.

tak często widzę gnój o was na tagu #wroclaw


@luzny_lori: Bo wypok to rak i im ktoś mniej wie tym ma więcej do powiedzenia.
  • Odpowiedz
  • 0
@duncanidaho2: No lekko nie ma ()
Dalej wisi to jako drugorzędny temat, bo jednak przywrócenie usług nawet z ograniczoną transmisją jest ważniejsze, czyż nie? (ʘʘ)
  • Odpowiedz