Wpis z mikrobloga

Prawie 3 miesiące temu jakiś oszust kupił mój przedmiot na Allegro i próbował go wyłudzić wysyłając spreparowane potwierdzenie wpłaty.
Wystąpiłam zaraz po incydencie do Allegro o zwrot prowizji(nie mało, bo prowizja to ponad 70zł), ale wniosek został odrzucony. Od tamtej pory średnio co 3 tygodnie wysyłam przez formularz kontaktowy prośbę o interwencje, ale jestem totalnie ignorowana - nie dostaje żadnej odpowiedzi od Allegro, więc nawet nie wiem jaki jest powód nie przyznania mi zwrotu.
Co mogę zrobić w tym wypadku? Jest jakaś możliwość skontaktowania się z Allegro telefonicznie czy w inny sposób gdzie ma się kontakt z fizycznym człowiekiem, aby nie zostać totalnie olanym?

#allegro
  • 43
via Wykop Mobilny (Android)
  • 13
@pomarancza_testovirona: meh, mało z allegro korzystałem przez lata, miałem zbędny zasilacz, nie doczytałem trochę - wystawiłem aukcje z minimalna, wiedziałem że będę musiał dopłacić, ale nie spodziewałem się że ten gownoportal weźmie sobie prowizję za niesprzedany przedmiot :D przecież to jakaś porażka, powinni umrzeć jak najszybciej jako portal :D
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@agnieszka-baum: wniosek został odrzucony bo kupujący go nie potwierdził. Potem piszesz po prostu do allegro w odpowiednim formularzu ( odpowiednim a nie w dowolnym na jakiś tam adres supportu) że kupujący nie zapłacił i tyle masz zwrot. Sprzedaje setki przedmiotów miesięcznie i można wiele o allegro mówic ale zwroty zawsze dają i rozpatruja mi je w parę minut.
@allegro_pl Wy tego jeszcze nie rozumiecie, ale właśnie przez taką postawę w perspektywie lat znikniecie dzbany xD

A przynajmniej tego Wam życzę.
Razem z tysiącami ludzi którzy sprzedają.
I dziesiatkami tysięcy którzy kupują.
I milionami którzy mają to w dupie, ale pójdą do konkurencji która może w końcu zawalczy z Wami w odpowiednim momencie :D

No #!$%@? debile z allegro, aż się uniosłem xD