Wpis z mikrobloga

Prawie 3 miesiące temu jakiś oszust kupił mój przedmiot na Allegro i próbował go wyłudzić wysyłając spreparowane potwierdzenie wpłaty.
Wystąpiłam zaraz po incydencie do Allegro o zwrot prowizji(nie mało, bo prowizja to ponad 70zł), ale wniosek został odrzucony. Od tamtej pory średnio co 3 tygodnie wysyłam przez formularz kontaktowy prośbę o interwencje, ale jestem totalnie ignorowana - nie dostaje żadnej odpowiedzi od Allegro, więc nawet nie wiem jaki jest powód nie przyznania mi zwrotu.
Co mogę zrobić w tym wypadku? Jest jakaś możliwość skontaktowania się z Allegro telefonicznie czy w inny sposób gdzie ma się kontakt z fizycznym człowiekiem, aby nie zostać totalnie olanym?

#allegro
  • 43
  • Odpowiedz
@agnieszka-baum: jak obliczysz sobie nowe koszta wystawiania, prowizji i abonamentu to pewnie dojdziesz do takiego samego wniosku jak jak, że #!$%@?ć allegro bo w podobnej cenie utrzymam sam swój sklep online ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@agnieszka-baum: a spoko, Allegro ma upośledzoną obsługę. Może kiedyś, zanim je przejęto, było spoko. Mam kolegę, prowadzi własną działalność - handluje karciankami MtG,YGO czy Pakamenami. Ma ten w #!$%@?, dawniej graliśmy, zna się na tym. Wiesz kto jest najbardziej upośledzoną klientelą? Gracze YGO. Mogę potwierdzić, bo to banda spierdonów i autystów. Wyobraź sobie, że taki autysta jugioh potrafi założyć sprawę o kilka kart wartości 10 zł (te najpowszechniejsze i najniżej
  • Odpowiedz
@agnieszka-baum: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/rabat-transakcyjny-zwrot-prowizji/jak-odzyskac-prowizje-od-sprzedazy-rabat-transakcyjny-LvP7ab7anIn
na dole masz link do kontaktu "Masz pytanie? napisz do nas" - tam napisz odwołanie podając login kupującego i nr aukcji
dużo też zależy od tego jaki powód wybrałaś we wniosku: "kupujący nie zapłacił" czy "kupujący odstąpił od umowy"? - jeśli to drugie, musisz mieć odstąpienie; jeśli to pierwsze, po wyjaśnieniach dostaniesz z powrotem prowizję w ciągu ok. godziny. Sama prowadzę sprzedaż na allegro od około 8-9 lat
  • Odpowiedz
Najlepiej w wiadomości prywatnej :)


@allegro_pl:
No właśnie w 4 oczy próbowała to załatwić od dawna na kilka sposobów i nie wyszło. Dlatego teraz robi o publicznie.
  • Odpowiedz
Prawie 3 miesiące temu jakiś oszust kupił mój przedmiot na Allegro i próbował go wyłudzić wysyłając spreparowane potwierdzenie wpłaty.

Wystąpiłam zaraz po incydencie do Allegro o zwrot prowizji

@agnieszka-baum: Zgłosiłaś oszustwo na policję? Skoro prowizja niemała, to przedmiot musiał być cenny. Takie sprawy się zgłasza.
  • Odpowiedz
@agnieszka-baum: Najwidoczniej nie piszesz, gdzie trzeba. Jeśli zgłosisz sprawę jako oszustwo (tj. napiszesz przez formularz w odpowiedniej kategorii), to oprócz bloka na konto typa, który wyłudził, wjedzie bez problemu zwrot prowizji. No chyba, że czekasz, że Ci kliknie potwierdzenie przez maila, to czekaj dalej ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
  • 0
@sell_your_soul allegro trochę dostaje po dupie przez aliexpres, ale bez przesady.

Potrzebny lokalny gracz i nie OLX (xD) który namieszałby na rynku. Kurde i najlepiej Polski.
  • Odpowiedz