Wpis z mikrobloga

@mondrymiszcz: te silniki mają wadę fabryczną pierścieni tłokowych, przez co mogą brać duże ilości oleju i być wymagany remont. Dużo już silników ma to za sobą już, ale są ludzie, którzy wolą wydawać na rok 2000zł za dodatkowy olej, zamiast na remont, który teraz wychodzi koło 2000zł i temat jest całkowicie rozwiązany.
  • Odpowiedz
@mondrymiszcz: w sensie szukasz stare 1.8t albo wolnossące 2.0? Nie ma takich w B8, jedyne wolnossące to 3.2.
Od siebie polecam 3.0TDI, spala tyle co nic a już coś jeździ :)
  • Odpowiedz
@KiiK6: o,a ja glupi siedze i szukam ( ͡° ͜ʖ ͡°)

3.0tdi fajne ale to nie kest tak ze lepiej kuouc prosta benze niz tdi? Pytanie hipotetyczne,co sie stamie gdy cos sie zesra( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@mondrymiszcz: w tych starszych benzyna jest bezpieczniejsza, ale im nowsze tym to wszystko się spłaszcza. Obecnie benzyny też mają bezpośrednie wtryskiwacze, turbo itp. więc też jest już co się zepsuć.
  • Odpowiedz