Aktywne Wpisy
miku555 +72
Pralko-suszarka +24
I kolejny przykład na to że klątwa istnieje (ง'̀-'́)ง
Ustawiłem się dwa dni temu na dzisiaj z cichodajka 9/10. Była legitna po sprawdzeniu i miała nawet kartotekę na garsonierze. 800zl za spotkanie. I co? PISZĘ MI TERAZ ŻE JEJ NIE MA (-‸ლ) hajs przygotowany, samochód zatankowany i #!$%@?, po raz kolejny klątwa mnie dyma, przecież mnie #!$%@? zaraz z tym wszystkim.
Do pierwszej nie szło
Ustawiłem się dwa dni temu na dzisiaj z cichodajka 9/10. Była legitna po sprawdzeniu i miała nawet kartotekę na garsonierze. 800zl za spotkanie. I co? PISZĘ MI TERAZ ŻE JEJ NIE MA (-‸ლ) hajs przygotowany, samochód zatankowany i #!$%@?, po raz kolejny klątwa mnie dyma, przecież mnie #!$%@? zaraz z tym wszystkim.
Do pierwszej nie szło
Aktywne Znaleziska
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Ostatnia wycieczka z grudnia :) kólko po Bawarii, 1kkm w jedną stronę. Obecnie moto przechodzi kolejne mody odchudzania. Urwane okolice 15kg wzgledem seryjnego :D
Litowe akumulatory, tytanowe i aluminiowe śruby, aluminiowe zębatki łancuchy 520 zamiast 525, dodatkowe carbony, bo seryjnie jest już ich trochę i takie tam drobnostki na ktorych można urwać kolejne gramy :)
W sumie to oleju nie trzeba za mocno pilnować. Jak braknie litr to przez suchą mise i tak ma pelne ciśnienie i smarowanie.
Alternatory lubią padać jesli nie dopilnuje się połaczeń na kostkach, czasem korodują. Ale nie z taką czestotliwością jak odklejające się magnesy na wirnikach w
Rsv olej akurat lubi. Jak nie weźmie 300ml na tysiąc to znaczy że jeździ się po emerycku i trzeba szukać cruisera.
Ogolnie RSV bylo kilka. Zwykla i factory 98-2000 (wczesniej mialem zwykla 2000). Pozniej zwykla i factory 2001-2003 (teraz mam 2002 factory), w 2003 zmiana skrzyni na taka jak w modelu z 2004, inne przelozenia. 2004 w gore tak samo w wersji zwyklej i factory. Byly po drodze jeszcze wersje specjalne jak SP, Colin Edwards, Nera itd, ale to egzotyka.
Samo mille znaczy tyle