@330CiA: Sprawdź gumowe wężyki pod maską. Mi kiedyś jakiś gryzoń przegryzł jeden wężyk podciśnieniowy o średnicy ok. 8 - 12 mm i miałem podobnie. Słabo działające servo od hamulca i check engine.
@330CiA: > Tak. Zalezy od modelu samochodu/silnika ale sterowanie turbosprezarka moze odbywac sie przez podcisnienie z vacum pompy. Przewody ok? (szczelnosc)
uszkodzona pompa vacum ma wpływ na moc silnika z turbo?
@330CiA: podciśnienie steruje pracą turbiny, więc tak, ma ogromny wpływ. Bardzo mozliwe, że przewód jest gdzieś przerwany, posłuchaj czy pod maską coś nie syczy.
@330CiA Dwa proste testy. Jadąc na wyższych obrotach odpuść gaz i wciśnij hamulec. Gdy auto zacznie zwalniać wciśnij sprzęgło. Chodzi o to by przekonać się czy siła hamowania zależna jest od obrotów silnika (a tym samym od wydajności pompy vac). Na postoju, przed wyłączeniem silnika wciśnij hamulec jak najdalaj się da, następnie wyłącz silnik. Jak w pierwszym teście siła hamowania zmieni się nieznacznie a w drugim pedal nie zacznie odbijać to
#powodz twarze nieskalane myśleniem XD I niech nikt nie pisze że obawiali się niskich odszkodowań. Hasła są jasne, żadnych zbiorników nigdzie w Kotlinie Kłodzkiej! Nie ma nigdzie haseł "chcemy godnych odszkodowań lub nowych domów"
silnik stracił trochę mocy, pedał hamulca w trasie robi się twardy, tak że auto ledwo zwalnia...
#mechanikasamochodowa #motoryzacja
Komentarz usunięty przez autora
@330CiA: podciśnienie steruje pracą turbiny, więc tak, ma ogromny wpływ. Bardzo mozliwe, że przewód jest gdzieś przerwany, posłuchaj czy pod maską coś nie syczy.
Jadąc na wyższych obrotach odpuść gaz i wciśnij hamulec. Gdy auto zacznie zwalniać wciśnij sprzęgło. Chodzi o to by przekonać się czy siła hamowania zależna jest od obrotów silnika (a tym samym od wydajności pompy vac).
Na postoju, przed wyłączeniem silnika wciśnij hamulec jak najdalaj się da, następnie wyłącz silnik. Jak w pierwszym teście siła hamowania zmieni się nieznacznie a w drugim pedal nie zacznie odbijać to