Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Mirki, doradźcie mi coś, bo sam nie bardzo mam pomysł co zrobić. Piszę z anonimowych, bo nie chcę żeby znajomi znający mój nick nie wiedzieli o moich problemach.
Studiowałem elektronikę, kierunek który wybrałem nie mając o nim pojęcia (byłem młody i głupi), kierunek którego nienawidzę i nie ma co ukrywać, nic z tego nie umiem. Udało mi się jednak jakoś przetrwać na studiach, z mniejszymi bądź większymi problemami, jednak przerwałem studia w momencie, kiedy została mi do napisania praca inżynierska.
Jednym z powodów mojego rzucenia studiów, pomijając ciągłą frustrację i ciągłego doła, że studiuję coś czego szczerze nienawidzę, było to, że znalazłem pracę w IT, dziedzinie którą lubię.
No i tu zaczynają się problemy, bo w obecnej pracy nie ma problemu że nie mam studiów, jednak może się taki problem pojawić w przyszłości, kiedy będę chciał zmienić firmę, a wymagane będzie wyższe wykształcenie. Tylko nie wiem co zrobić, bo widzę dwa wyjścia:
1) postarać się wznowić studia na elektronice i napisać jakąś gównianą pracę - ten krok będzie wymagał ode mnie nauczenia się wszystkiego od zera, bo prawdę mówiąc poza prawem Ohma i Kirchoffa już totalnie nic z tego nie pamiętam. A oprócz uczenia się wszystkiego od zera wróci moja ciągła frustracja i zły nastrój, że robię coś czego nie znoszę
2) zrobienie informatyki zaocznie, na jakiejkolwiek uczelni, byle tylko mieć papier.
Pierwszy krok zająłby pewnie trochę mniej czasu (chociaż patrząc na ilość materiału do samodzielnego nadrobienie to zaczynam w to wątpić) i kosztowałby mniej pieniędzy, za to drugi, to byłoby robienie tego co lubię, z tym że straciłbym połowę weekendów przez 4 lata, a do tego wydał kilkanaście (w najlepszym przypadku) tysięcy złotych.

#elektronika #informatyka #studia #studbaza #programowanie #pytanie

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną