Wpis z mikrobloga

  • 0
@Szadafaka jak trzeba będzie silnik rozbierać to koło 2-3k. Ale najpierw: jakie są objawy? Jeśli problem dotyczy zaworów można to łatwo zdiagnozować badaniem kompresji w cylindrach. Niech się mechanik wypowie, nie wierz chłopu na słowo.
  • Odpowiedz
  • 0
@humpf spadek mocy, pobór oleju. Tyle usłyszałem przez telefon. No właśnie mówił, że problem zdiagnozowany i padło na zawory. 3k to 20%ceny auta więc mnie trochę ostudziles :D myślałem, że raczej 500-1000zl.
  • Odpowiedz
  • 0
@Szadafaka może przesadziłem z ceną. U mnie kosztowało 3600, ale to był specyficzny silnik bo mam auto z USA. Niemniej jednak szanse że to zrobisz poniżej 1000zł są marne.
  • Odpowiedz
W życiu bym się nie pchał w LPG w którym coś #!$%@? w silniku już na start, spokojnie można zakładać że szybko pojawią się kolejne problemy...
  • Odpowiedz
@Szadafaka: ja bym nie kupił. Mówi na 100% łagodniejszą wersję stanu silnika.
Aby wymienić zawory musisz ściągnąć głowicę, więc UPG od razu do wymiany + wszystko co z tym związane więc tanio nie będzie. Myślę, że w 2k by się zamknął.
  • Odpowiedz
@Szadafaka: co to znaczy wywalone ? wypalone ? dość łatwie do zdiagnozowania, ale koszt będzie koło 2k tak jak tu wyżej pisali.

dodam tylko, że pobór oleju to nie jest oznaka wypalonych zaworów, więc coś kręci koleszka :)
  • Odpowiedz