Wpis z mikrobloga

Witam kolegów. Chciałbym się czegoś wiedzieć na temat audi s3 8p (2007-2008). 2 litry, 265km, quattro. Ktoś posiadał takie cudo? Jakieś wrażenia, uwagi? Znalazłem pare takich modeli za około 50k i pytanie czy jest sens. Drugie pytanie, jak to się ma do e92, 2.5l, ewentualnie które z tych godniejsze polecenia?
#audi #bmw
#motoryzacja
  • 11
  • Odpowiedz
@BuzieWidze: znam osobę która posiada takie audi a3 i po pol rocznej zabawie przesiada sie w volvo v70 może zle trafił nie wiem ale przy ostrym rajdowaniu na autostradach zaczęło mu sie sypać a przebieg oryginalny 190 tys. Jeżeli chcesz sobie sprawić zabawkę do polatania na lato to bierz bmw zdecydowanie :)
  • Odpowiedz
@BuzieWidze nie kupiłbym tego modelu S3.
Poprzedni był dobry, ale to już stare autko. Tak ogółem to szybki Golf jest.
BMW 328i to inna bajka, ale tez ciężko kupić.
Zagadaj do @BLKauto może Ci sciagna właśnie jakieś 328i/330i 2010+, powinieneś się wyrobić z kasą.
  • Odpowiedz
@BuzieWidze:
bmw to straszne gówno przy s3
głośno jest jak w czołgu, choć i tak trochę lepiej niż w audi a5, 325 z 2.5 silnikiem jedzie gorzej niż pasek w tdi (nie wiem jak ten 3 litrowy po lifcie) i strasznie dużo obrotów kierownicą "lock-to-lock" jak na sportowe rwd, hamulec mocno średni, coś na poziomie renault - miękki i dosyć późno łapie

w s3 tfsi cdla to mega udany silnik, wszelkie problemy są już dawno rozwiązane (a na pewno nie ma ich więcej niż w bmw, gdzie co 50kkm trzeba wymieniać głowicę, a co 20 odpowietrzać regulatory zaworów xD)
po dolocie i wydechu na seryjnym silniku (czyli koszt maksymalnie 5k pln) robisz 350km/450nm i z launch control przy dsg spokojnie możesz walczyć ze świateł z m3, hamulce bezapelacyjnie lepsze, a układ kierowniczy
  • Odpowiedz
za około 50k i pytanie czy jest sens.


@BuzieWidze: nie ma, nie w tej cenie. Jak auto było jeszcze tunignowane to nie ma nawet po co jechać. Jeździłem z kumplem w poszukiwaniu i zrezygnowaliśmy z tego modelu. Wszystkie auta #!$%@?, niezależnie od tego na co patrzyłeś. To fajne wozy, ale strasznie nieszanowane. Do tego tam, gdzie wchodził tuning to kończyło się to tym, że auto mechanicznie już było na wykończeniu. Generalnie nie widziałem nawet przeciętnej sztuki. Na obejrzane prawie 10 w najbliższej okolicy sprzedała się chyba jedna.
Warto też pamiętać, że to zwykłe a3 2.0 tfsi z haldexem, nie ma tam żadnej magii związanej z literką S, poza znaczkami. Nawet hamulce są zrobione po taniości- jeden tłoczek w zacisku z przodu to naprawdę żenada.

Drugie pytanie, jak to się ma do e92, 2.5l, ewentualnie które z tych
  • Odpowiedz