Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Mireczki, muszę się Was poradzić, bo w sumie nie mam kogo...

Jestem programistą 15k w jednej z Gdańskich korpo. Ogólnie jestem zamkniętą w sobie osobą, więc poza nadgodzinami w pracy moją jedyną rozrywką jest konsola. Poznałem dwa miesiące temu na forum związanym z grami pewnego różowego paska, zaczęliśmy najpierw na forum ze sobą prowadzić dyskusje, później były prywatne wiadomości, po tygodniu zaczęliśmy rozmawiać na Skype, a po jakimś czasie wymieniliśmy się numerami, piszemy sms praktycznie cały dzień od kilkunastu dni. Nie rozmawiało mi się nigdy tak dobrze z nikim wcześniej, nawet z moją byłą partnerką nie miałem takiego dobrego kontaktu. Mam wrażenie, że nadajemy na tych samych falach, dyskutujemy nie tylko o uczuciach i naszym podejściu do życia, ale też o różnych tematach poważnych i tych mniej (wszakże poznaliśmy się na forum dot. gier). Przez weekend na Skype siedzimy praktycznie do świtu. Wiem, że jak jest się w kimś zauroczony, to człowiekowi palma odbija, ale... ten przypadek jest jakiś wyjątkowy. Próbuję jej nie idealizować, staram się wmawiać czasem na siłę, że ona ma przecież wady (bo ma, ale nie są to jakieś wady, których nie byłbym w stanie zaakceptować), ale ona za każdym razem potrafi coś takiego powiedzieć, coś takiego zrobić, że wszystkie te myśli mnie opuszczają w mgnieniu oka.
Przyznam, że przez te dwa miesiące strasznie mi na niej zaczęło zależeć, zaproponowałem jej więc spotkanie. Zgodziła się, jesteśmy umówieni na weekendową wycieczkę do Zakopanego po nowym roku. Wszystko układa się dobrze, nie mogę się doczekać. Ale...

Tutaj zaczynają się schody. Po pierwsze ja mam 32 lata, a ona ma 20. Różnica między nami jest znaczna, co prawda ona mi powiedziała, że właśnie docenia we mnie taką dojrzałość (nie, nie wie o tym, że jestem prog. 15k), ale mam wrażenie, że coś jest chyba nie tak w tym, jeśli jest taka różnica wieku?