Wpis z mikrobloga

@hiimxen: ciężko stwierdzić, ale jak był strzał w koło od boku to standardowo drążek kierowniczy z końcówką się poddał pewnie. Skoro źle jedzie to albo geometria zawieszenia zła jest, albo coś z układem kierowniczym
  • Odpowiedz
@hiimxen: jedź na stację diagnostyczną, na trzepaku sprawdzi ci co jest luźne. Jak nic nie znajdzie to jedź sprawdzić koło. Szkoda kombinować. Przy jakiej prędkości drży kierownica?
  • Odpowiedz
@hiimxen: jak widzisz nowy jest wygięty. generalnie nie tutaj bym szukał problemu, to jest kawał twardej stali szybciej się rozpadnie lub urwie niż wygnie.

dużo delikatniejsze są końcówki drążka, tutaj bym popatrzył tak jak ktoś wyżej pisał

[edit] tuleje na samym wahaczu mogły się zerwać jeszcze

jak nie możesz na warsztat jechać, to weź podnośnik, unieś samochód tak żebyś to koło miał całkowicie w powietrzu i szarp we wszystkich kierunkach, może
amath - @hiimxen: jak widzisz nowy jest wygięty. generalnie nie tutaj bym szukał prob...

źródło: comment_JghAsTju1u1r8YkCMxRVrU0oL98l8oBT.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@hiimxen: Ściągnij koło i po podważaj łomem lub czymkolwiek do zrobienia dźwigni okolice sworznia czy innych tulei jednocześnie trzymając sworzeń/tuleje, które sprawdzasz. Jeżeli jest luz to go wyczujesz.
  • Odpowiedz