Wpis z mikrobloga

@Peter1096PL: A co o nim takiego piszą? Ekonomiczna jednostka, z potencjałem na spore przyrosty to taka tragedia? Czy może to że współpracuje z przewymiarowanym sprzęgłem które siedzi w 3.0 to taka tragedia? Przecież to jeden z bardziej udanych klekotów od bmw, chociaż wiadomo 3.0d lepsze. ( ͡º ͜ʖ͡º)
@Peter1096PL: Nie śledzę cen, teraz diesle się nie cenią, więc strzelam że za dobrą sztukę okolice ~15k, dużo zależy czy chcesz czarnego sedana (drogo), czy srebrne kombi (tanio). ( ͡º ͜ʖ͡º)
I pomimo tego że to udana jednostka to o ile nie masz "dojścia do wahy" to bierz coś z lpg.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Peter1096PL: mój brat ma ten silnik w e46 i przejechał 200 tyś km w 8 lat (aktualnie ma 350t) nie wkładając więcej niż kilka tyś. Turbina/wtryski/rozrząd wszystko śmiga. Ale dbał i dobry olej 5w40 co 15 tyś wymiana
@Peter1096PL: Silnik jest bardzo dobry i do dynamicznej jazdy naprawdę wystarczający, nawet na fabrycznych 150 KM.
Jedna rzecz do sprawdzenia natychmiast po zakupie to klapki kolektora dolotowego - jeśli wciąż są, to do wyjęcią i zaślepienia, bo jak ci któraś wpadnie to masz silnik do remontu (nierzadko z turbiną).
@Peter1096PL: Z tym silnikiem jest jeden problem. Dostajesz takie pół-BMW-experience. W tamtych czasach jeszcze prawdziwe BMW oznaczało silnik R6 (przynajmniej) i jak taki masz, to to czuć. Nawet diesel 3.0 ma zupełnie inną kulturę pracy i zupełnie inną charakterystykę jazdy. Kupisz 320d, dostaniesz zwykły samochód ze zwykłym dieslem, klekoczącym mocno, wibrującym i ogólnie do bólu zwykłym.

Co do awarii to sobie nie zawracaj głowy, nie jest ich mniej ani więcej niż