Wpis z mikrobloga

Ale to będzie dramat, czarnowidztwo SKY i CHANNEL 4 ma tutaj swoje uzasadnienie.
Robienie pojedynczych kółek to jedno ale gdy na torze zrobi się naprawde ciasno w to on nie ma jak manewrować.
Pcha kierownice od spodu nie mając możliwości robić precyzyjnych kontr bo robi lewar o stałej sile.

Sky jest dość głośne w wyrażaniu swoich obaw i wygląda na to że rzeczywiscie jest coś na rzeczy.
Jeżeli kubica spowoduje wypadek przez swoje fizyczne ograniczenia bo nie bedzie mógł zareagować w czas, to go k---a ukrzyżują w SKY i innych Channel 4... dosłownie.
#kubica #f1 #formula1
A.....h - Ale to będzie dramat, czarnowidztwo SKY i CHANNEL 4 ma tutaj swoje uzasadni...
  • 67
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@AmonGoeth: na sky i innych kanałach będą się produkować bo to jest interesujący temat, ale w materiale który dałeś gość się dość luźno zastanawia - „little question mark” to nie jest mocne określenie. Moim zdaniem nie ma opcji żeby team zatrudniając kierowcę nie zbadał zachowania w sytuacjach nagłych tak jak ta przytoczona na przykładzie Verstappena. To normalna rzecz, ze się zastanawiają, bo nie było nigdy w F1 kierowcy po takiej
  • Odpowiedz
@AmonGoeth: K---a, poważni ludzie postawili na niego, dali mu jedno zaledwie dwóch miejsc w swoim teamie, ale nie, pan AmonGoeth wie lepiej, że on nie może jeździć na 100% bo ręka XD usuń konto
  • Odpowiedz
czarnowidztwo SKY i CHANNEL 4 ma tutaj swoje uzasadnienie.


@AmonGoeth: chyba oglądamy różne stacje Sky, bo tam właśnie byli pod wrażeniem jak sobie chłop radzi. Jedyna wątpliwość jaką mają to szybkie kręcenie kierownicą w sytuacjach podbramkowych, ale sądząc po wyczynach poza F1, da radę.
  • Odpowiedz
@bidzej: tak, mówiono o tym ze w WRC ogromne momentum przekazujesz przez ramiona w F1 pracuja nadgarstki i przedramie w bardzo ograniczonych plaszczyznach, dlatego musi odrzucic kierownice i stosowac lewar, to jest mikrosekunda w ktorej wykonujesz ruch na kierownicy by zmienic polozoenie na niej dloni jednoczesnie ogarniczajac pole manewru w przypadku naglej sytuacji. Co innego kiedy planujesz skret a co innego kiedy planujesz skret wsrodk kilkunastu bolidow wokolo niego.
Zobaczymy
  • Odpowiedz