Aktywne Wpisy

Kearnage +1071
zeszyt-w-kratke +48
#powodz
ależ mnie denerwuje to oskarżanie ludzi o budowanie się przy rzece i na terenach zalewowych XD skąd zwykły człowiek kupujący mieszkanie na parterze we Wrocławiu ma wiedzieć czy dany teren jest zalewowy czy nie. Bo to że coś stoi przy rzece nie oznacza że jest terenem zalewowym, jakby tak patrzeć to by trzeba przenieść każde większe miasto o kilka kilometrów bo przepływa przez nie rzeka. Państwo, samorządy wydają pozwolenia
ależ mnie denerwuje to oskarżanie ludzi o budowanie się przy rzece i na terenach zalewowych XD skąd zwykły człowiek kupujący mieszkanie na parterze we Wrocławiu ma wiedzieć czy dany teren jest zalewowy czy nie. Bo to że coś stoi przy rzece nie oznacza że jest terenem zalewowym, jakby tak patrzeć to by trzeba przenieść każde większe miasto o kilka kilometrów bo przepływa przez nie rzeka. Państwo, samorządy wydają pozwolenia






kod
[][][]
[][][]
[][][]
a wychodzi np
-
@howorang: chce narysowac układ wspołrzenych zlożony z obiektów Rectangle(czyli jeden punkt jeden kwadracik) opartych o tablice wielowymiarową, ktoś poda np. 20x20 to sie najpierw tworzy ta tablica Rectangle[][] = new Rectangle[20][20]; a potem na jej podstawie rysowany jest uklad współrzednych, począwszy od poczatku ukladu wspolrzenych
1. Wymiary układu współrzednych width = 200, height = 100
2. Jeśli tworzyć kwadraty wystarczy jedna długość np. squareWidth = 10
3. Zadeklaruj tablice i określ ilość elementów
Rectangle[] rectangles = new Rectangle[(width : squareWidth) * (heightW kazdym razie, czy podany przez Ciebie przyklad z prostokatem jest uzalezniony od miejsca w np oknie czy od tego ile ktoś chce miec dajmy na to rzędów i kolumn? W sensie chciałbym zrobić tak że jest to zależne od elementów tablicy a nie od samych współrzednych, bo potem np. bede chcial zmienic kolor dla
Masz ustaloną szerokość kwadratu (w moim przykładzie 10) i wciskasz takich kwadratów ile wejdzie.
Np. dla kwadratu o szerokości 10px, gdy okno ma 95px szerokości i 100px wysokości wejdzie w szerz 9kwadratów (i zostanie 5px szerokości niezapełnionej) i wzdłuż wyjdzie 10 kwadratów i 0px przerwy.
I liczba takich kwadratów na ekranie to 9 * 10 co liczy wzór width : squareWidth * height