Wpis z mikrobloga

Muszę odpocząć. Tak mi wszedł #gamedev w ciągu ostatnich 7 dni (a pracuję na etacie 8 h + te 3-4 h gamedevu dziennie), że chyba muszę odpocząć, bo..


Szybka notka: 4K @ 60 FPS na padzie będzie trochę później, z przyczyn niezależnych ode mnie

Dzisiaj prezentuję kamień milowy w trochę innym kierunku, niż dotychczas. Jest to też spora wartość dla mojego doświadczenia, bo do tej pory grafikę robiłem dorywczo. Jednak, w ciągu ostatniego tygodnia, wyprodukowałem ponad 160 zróżnicowanych grafik do upiększenia świata gry!

W planach jest jeszcze zrobić kilka detali na "podłogę" jaskini i być może zamienić te latarnie na pochodnie z animacją płomienia i dynamicznym światłem. Do tego jakieś tło, żeby nie było czysto niebieskie. Najlepiej z paralaksą.

Co o tym sądzicie? Będę wdzięczny za opinie!

Tag do obserwowania: #visherdev
Pozwolę sobie: #grafika #tworczoscwlasna #grafikakomputerowa
Standardowo: #gamedev #libgdx
Visher - Muszę odpocząć. Tak mi wszedł #gamedev w ciągu ostatnich 7 dni (a pracuję na...

źródło: comment_Jc67MerHba7GOo9tIp5oIun55CL8fE7s.jpg

Pobierz
  • 10
@Visher: Uważam, ze gdyby gra była trochę ciemniejsza to wtedy pochodnie by nawet pasowały, teraz tak jak sam napisałeś dają fajny klimat. Swoją drogą nie wiem czemu, ale wcześniej wgl nie widziałem Twoich postów. Oczywiście tag zaobserwowany ;)
@powaznyczlowiek: rozumiem, miałem już kilka sugestii odnośnie animacji - są pomysły na wiszące i odlatujące nietoperze, strumienie wody, pochodnie z płomieniem, generalnie fajnie jakby wszystko powiewało. Dodałoby to dynamiki. Problem jest tylko w moich umiejętnościach i ograniczonym czasie :(
@Visher: nie nie animacje masz fajne :) można by dodać jakieś wodotryski wiadomo ale dobrze to wygląda - bardziej mi chodzi o tempo rozgrywki - wydaje się powolne bardzo - może warto by było dodać bardziej przestrzenne elementy mapy na których by postać osiągała większe prędkości - a zwalnialaby tak jak teraz - w jakichś ciaśniejszych korytarzach