Przechodził ktoś #fallout2 w trybie Ironman, czyli bez śmierci swojego bohatera? Jeżeli nie, to polecam. Właśnie udało mi się drugi raz tak ukończyć grę, tym razem postacią posługującą się wyłącznie umiejętnością unarmed (walka wręcz). Zabawa jest naprawdę dobra, bo wiele się zmienia przy podejmowaniu decyzji. Już nie tak łatwo zdecydować się na walkę z silnym przeciwnikiem, bo wizja wtopienia wielu godzin gry nie jest przyjemna. Teraz nie mogę już grać w Fallouta 2 inaczej, bo odczytywanie jest zbyt łatwe, i nie mam z tego żadnej satysfakcji. Oczywiście to tryb dla bardziej doświadczonych mireczków, i na pierwszy raz warto sobie zrobić jakiś build pod strzelanie.
Grałem wg takich zasad:
1. Śmierć bohatera (z jakiegokolwiek powodu) oznacza koniec gry. 2. Odczytywanie tylko przy CTD lub bugach uniemożliwiających rozgrywkę. Jak zginął NPC, wcisnęła się zła odpowiedź przy dialogu, zamiast bonusu przy zeta skanie wyszła kara -2CH etc., to życie tak chciało. 3. Jeżeli gra się wysypie, należy w miarę możliwości odtworzyć sytuację sprzed crashu. 4. Rozgrywka ma przebiegać w miarę normalnie; żadnych szybkich wycieczek do Navarro po pancerz, wczesnego zdobywania uber broni etc. 5. Żadnych kodów i cheatów (zmiana statystyk, dodawanie przedmiotów itp.). (6). Tylko dla tej konkretnej gry: postać może walczyć wyłącznie za pomocą umiejętności unarmed (walka wręcz) i melee (broń biała). Strzelanie z czegokolwiek jest zabronione.
Poziom trudności: normal/normal
Mody: Niezbędne minimum, czyli Restoration Project i SFALL. Mechanika ta sama, a błędy załatane. Poza tym nie mogę już grać bez podświetlania leżących przedmiotów i zwiększonej szybkości gry.
Trasa: Arroyo->Klamath->Den->Modoc->Vault City i Gecko->Redding->New Reno->Broken Hills->NCR (power fist)->Raiders->Vault 15->Vault 13->Military Base (ginie Sulik)->San Francisco->Navarro->Enklawa
@Haszaks: W kombinezonie, prosto z Arroyo, faktycznie ciężko tam się dostać bez odczytywania. Ale jak się od początku zainwestuje się w outdoorsman (sztukę przetrwania), to po kilku levelach nie jest to już takie niemożliwe.
Ja nie chciałem żeby grało mi się za łatwo, ale ktoś inny może sobie ustalić inaczej.
@Rajtuz: Od razu do San Francisco, kilka dynamitów do kieszeni tego chińczyka, potem zażyć psycho i pogadać z szefem centrologów, plus zapas mentatów i wygrzewu żeby podrasować staty przed wzięciem perka, a potem na Enklawe.
Poza tym nie mogę już grać bez podświetlania leżących przedmiotów i zwiększonej szybkości gry.
@Rajtuz: Kończyłęm f2 wiele razy ale bardzo rzadko dochodziłem do 20 lvl. Nie dziwię się że nie możesz grać bez przyspieszonej rozgrywki skoro grindujesz do 30 :D
Wszystko fajnie ale czemu nie do navarro od razu to nie bug ani exploit.
@Haszaks: No nie wiem, może dlatego że to psuje całą radość z progresu w grze?
@GARN: Dla mnie to żadna przyjemność, dlatego nie robiłem takich akcji. Ale opcja ciekawa.
@chciwykrasnolud: w sumie to nie chciałem mieć aż tak wysokiego poziomu postaci. Kluczowym dla tego buildu jest lvl 24 i wzięcie Slayera. Od tego momentu byłem już gotowy do wycieczki do Enklawy.
Problem w tym, że gdzieś tak od Military Base zdobywanie expa idzie już bardzo szybko (robiąc tylko główny wątek), i te poziomy wbijają się
@Rajtuz: Ja wiem, ale teraz możesz mi odpisać jak nie debilowi? Czemu konkretnie? Bo to musi być pod check konkretnych miejsc. (tak mniej więcej chociaż)
@Rajtuz: Nigdy nie wczytuję zapisów z powodu swoich błędów lub wydarzeń losowych, wtf? ( ಠ_ಠ) Iron man to kroczek dalej już, wiadomo, więc winszuję. Ale co się wydarzyło, to się miało wydarzyć i cała zabawa polega na graniu z konsekwencjami, inaczej gra nie ma żadnego sensu, lepiej na YT obejrzeć gameplay 100% czy coś.
@Rajtuz: Brawo, statystyki na koniec naprawdę robią wrażenie :) Szkoda trochę, że nie nagrywałeś tego jako letsplay. Planujesz kiedyś to powtórzyć? Jeśli tak, to sugeruję nie podnosić w ogóle Speech i iść w złą karmę :D A w ogóle to polecam jeszcze bardzo dobrego moda kompatybilnego z Restoration Project - Economy and Combat Rebalance Project, jest świetny!
Generalnie polecam też zagrać w takie sposoby Nie zabijając nikogo Zabijając wszystkich Grając jak w skradanke / asasynem Granie do końca plemiennym Na wszydtkie te sposoby warto też zagrać Fnv
@Sagez: Dzięki. Tak jak pisałem wcześniej, aż taki level nie był moim celem, i następnym razem będę celował w niższy poziom. Ale po tylu poprzednich wtopach chciałem już mieć przejście na tym buildzie za sobą :P
Trochę nie chce mi się nagrywać. W PL chyba tylko z 10 osób w to gra teraz :D. Może jakieś krótkie raporty wrzucę na mirko. Zobaczę.
Przypominam, że Iran to ruskie pachołki. Izrael jest jaki jest, ale jest naszym sojusznikiem i sojusznikiem USA. Kibicowanie w tym sporze Iranowi jest zdradą stanu i byciem pożytecznym idiotą xDDDD
Zabawa jest naprawdę dobra, bo wiele się zmienia przy podejmowaniu decyzji. Już nie tak łatwo zdecydować się na walkę z silnym przeciwnikiem, bo wizja wtopienia wielu godzin gry nie jest przyjemna. Teraz nie mogę już grać w Fallouta 2 inaczej, bo odczytywanie jest zbyt łatwe, i nie mam z tego żadnej satysfakcji. Oczywiście to tryb dla bardziej doświadczonych mireczków, i na pierwszy raz warto sobie zrobić jakiś build pod strzelanie.
Grałem wg takich zasad:
1. Śmierć bohatera (z jakiegokolwiek powodu) oznacza koniec gry.
2. Odczytywanie tylko przy CTD lub bugach uniemożliwiających rozgrywkę. Jak zginął NPC, wcisnęła się zła odpowiedź przy dialogu, zamiast bonusu przy zeta skanie wyszła kara -2CH etc., to życie tak chciało.
3. Jeżeli gra się wysypie, należy w miarę możliwości odtworzyć sytuację sprzed crashu.
4. Rozgrywka ma przebiegać w miarę normalnie; żadnych szybkich wycieczek do Navarro po pancerz, wczesnego zdobywania uber broni etc.
5. Żadnych kodów i cheatów (zmiana statystyk, dodawanie przedmiotów itp.).
(6). Tylko dla tej konkretnej gry: postać może walczyć wyłącznie za pomocą umiejętności unarmed (walka wręcz) i melee (broń biała). Strzelanie z czegokolwiek jest zabronione.
Poziom trudności: normal/normal
Mody:
Niezbędne minimum, czyli Restoration Project i SFALL. Mechanika ta sama, a błędy załatane. Poza tym nie mogę już grać bez podświetlania leżących przedmiotów i zwiększonej szybkości gry.
Perki:
3-Awarness (Orientacja)
6-Bonus Move (Szybkie stopy)
9-Better Criticals (Człowiek demolka)
12-Lifegiver (Życiodajna moc)
15-Lifegiver (Życiodajna moc)
18-TAG! (Biegłość): unarmed/walka wręcz
21-HtH Bonus Attack (Szybkie pięści)
24-Slayer (Urodzony morderca)
27-Quick Pocket (Szybkie kieszenie)
30-nic (perk wyskoczył w Enklawie)
Trasa:
Arroyo->Klamath->Den->Modoc->Vault City i Gecko->Redding->New Reno->Broken Hills->NCR (power fist)->Raiders->Vault 15->Vault 13->Military Base (ginie Sulik)->San Francisco->Navarro->Enklawa
#fallout2ironman #fallout #rpg #crpg #gry #retrogaming
źródło: comment_TpN7qeY9q6ZSJMaCAPS61Z6adlncGNJ9.jpg
Pobierzźródło: comment_FQxSyCeK0Uiz7H9wNcIVZhrUgaaLczvZ.jpg
PobierzJa nie chciałem żeby grało mi się za łatwo, ale ktoś inny może sobie ustalić inaczej.
@Rajtuz: Kończyłęm f2 wiele razy ale bardzo rzadko dochodziłem do 20 lvl. Nie dziwię się że nie możesz grać bez przyspieszonej rozgrywki skoro grindujesz do 30 :D
@Haszaks: No nie wiem, może dlatego że to psuje całą radość z progresu w grze?
@chciwykrasnolud: w sumie to nie chciałem mieć aż tak wysokiego poziomu postaci. Kluczowym dla tego buildu jest lvl 24 i wzięcie Slayera. Od tego momentu byłem już gotowy do wycieczki do Enklawy.
Problem w tym, że gdzieś tak od Military Base zdobywanie expa idzie już bardzo szybko (robiąc tylko główny wątek), i te poziomy wbijają się
Prawdziwie to mi imponuje przejście na statsach na 1
Wszystkie statsy na 1 i ironman? Nie wiem, czy to w ogóle wykonalne.
Czemu tam był speech otagowany?
(tak mniej więcej chociaż)
A w ogóle to polecam jeszcze bardzo dobrego moda kompatybilnego z Restoration Project - Economy and Combat Rebalance Project, jest świetny!
Nie zabijając nikogo
Zabijając wszystkich
Grając jak w skradanke / asasynem
Granie do końca plemiennym
Na wszydtkie te sposoby warto też zagrać Fnv
Trochę nie chce mi się nagrywać. W PL chyba tylko z 10 osób w to gra teraz :D. Może jakieś krótkie raporty wrzucę na mirko. Zobaczę.
Jak będę miał czas i ochotę, to chyba zrobię
https://eufigames.com/forum/threads/kastetem-w-dziecieca-pachwine-czyli-fallout-aar.15664/