Aktywne Wpisy
Smarek37 +4
Van-der-Ledre +91
Tak, to jest ta pora, to sobotni wieczór, czas, w którym my, męczennicy, cierpiętnicy ze świętego tagu jednoczymy się pod symboliczną listą. Jak zwykle, zasady są jasne, jesteś, zapisz się.
#przegryw
#przegryw
Aktywne Znaleziska
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
TES VI wykorzysta stary silnik Creation Engine. Tego się bałem, miał być nowy silnik a będzie reanimacja trupa. Ja nie wiem jak oni chcą na tym silniku wejść w nową generacje konsol. Bo przypominam, że gra wyjdzie na następną generacje. Przecież to będzie odstawać od innych produkcji, które wyjdą na premierę nowych konsol. Chyba, że go naprawdę mocno przebudują ale coś wątpię aby były jakieś wielkie zmiany po za dodaniem nowych efektów graficznych.
https://www.purepc.pl/rozrywka/the_elder_scrolls_vi_wykorzysta_stary_silnik_creation_engine
@Hiszpan_Jan: No to jest uproszczenie. CE bazuje na silniku z Morrowinda. Pomijajać kwestie, ze sam CE przeszedł i tak już spore zmiany. Ja nie wiem ile i co oni chcą tam poprawiać aby to dobrze wyglądało w TES VI.
Komentarz usunięty przez autora
Mnie
@0923iodfnjkj905njef9033dasd390mmos: Niech sobie używają czego chcą. Ale po prostu gra może pod wieloma względami odstawać technicznie na premierze gry. I to może być lekki ból. O ile skyrim na premiere trzymał się jeszcze dobrze, o tyle Fallout 4 już na premierze miał wiele elementów kujących w oczy (modele i animacje postaci chociażby).
@Larsberg: Mi osobiście to aż tak bardzo nie przeszkadza. Ma to swoje zalety szczególnie w kwestii modowania gry. Bo zwyczajnie bardzo łatwo dodać lokacje, bo wnętrze lokacji jest w innej instancji. Dużo bardziej mi przeszkadzają np. animacje i modele postaci. A także limit
Między F:VS a 4 było około 5 lat różnicy, tu jest chyba 9, albo coś koło tego, jak nie więcej. Różnica