Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Mircy pomóżcie i doradźcie, bo czuje się kiepsko. Sytuacja z dzisiaj.

Wracam sobie rano około 10:00 z zakupów z pełną siatą do domu. Centrum miasta. Idący przede mną jakiś facet nagle znienacka zaczyna skręcać w lewo i dosłownie wchodzimy w siebie, a raczej ja w niego, odsuwam się i chce iść dalej, nie zdążyłem go wyminąć. Ten za chwile pod nosem do mnie - kultury trochę #!$%@? buraku #!$%@?. Ja się odwracam i pytam - ja? Tak, Ty, spadaj frajerze. Na to ja - sam spadaj. I tutaj się robi groźnie. Facet mówi: zaraz Ci #!$%@? i zaczyna podbiegać do mnie. Ja jestem spokojnym człowiekiem, nie pamiętam żebym się bił od czasów drugiej klasy gimnazjum czyli gdzieś z 12 lat, unikam zaczepek i bójek, ale jak ktoś się rzuca do mnie to nie stoję potulnie co w dorosłym życiu zdarza się drugi raz.

Dodam że noszę okulary, jestem informatykiem, mam silną wadę wzroku (-8 dioptrii) oraz jestem raczej drobnej postury, mam 180 cm wzrostu, może totalną łamagą nie jestem ale bić się raczej nie umiem. No więc stoimy tak naprzeciwko siebie, facet ewidentny margines społeczny, może nie totalne menelstwo ale widać z kim się ma do czynienia. Na oko gdzieś z 50 kilka lat, mojego wzrostu ale lepiej zbudowany, roślejszy. I z tekstami - #!$%@?ć Ci #!$%@? itp. i zaczyna mnie coraz mocniej popychać. Ja nie reaguje, tylko pytam o co mu chodzi. W końcu się odwraca i mówi #!$%@? czy coś takiego. Ja na to - sam #!$%@?. I wtedy jak już idę w swoją stronę od tyłu czuje jak popycha mnie mocno do przodu, odwracam twarz i w tym momencie dostaje gonga gdzieś na złączeniu prawego ucha z głową. Strzał nie jest silny, ale lekko się zachwiałem i okulary spadły mi na ziemię. Przez moment jestem zaskoczony i próbuje je znaleźć na betonie, na szczęście są całe i nawet nie porysowane, odwracam się i patrze a facet jest już na drugiej stronie ulicy i dalej mnie coś tam wyzywa. Chciałem mu oddać w tym momencie kiedy mnie uderzył, ale słabo widziałem bez okularów przy takiej