Wpis z mikrobloga

@ashmedai: pewnie, ze wystarczy. Pytanie tylko: mieszkasz gdzies daleko od warsztatu? Bo ogolnie w niemczech (wnioskuje ze tam mieszkasz skoro ebay.de) kazdy warsztat jak tylko podjedziesz i zapytasz czy nie dociagna to w 30 sekund wyskoczy jakiś łepek i ci to zrobi.
@ashmedai: @Piwniczak35: dokrecisz pierwszy raz dynamometrycznym z dedykowanym momentem to zobaczysz o ile wczesniej przeciagales. Sruba ma swoja granice wytrzymalosci + jak sie metal nagrzeje to sie rozciaga i jeszcze wieksze naprezenia dzialaja na szpilke. Ja wszystkie mozliwe sruby/szpilki/nakretki dokrecam z momentem przewidzianym przez producenta auta. Pozdro
@gieteer: Tak, czytałem trochę wpisów o tym, dzięki.
@wxx71: Kupiłem drugi komplet żeby mieć swobodę i nie robić terminów i czekać na wymianę. U turka od ręki ale wolę się nie zbliżać ;-) mimo iż to prosta rzecz to jednak.. Teraz czekam na założenie opon na felgi 15 dni w polecanym serwisie, dobrze, że pogoda jest.
@b2_spirit: Tym bardziej, że mam nowe auto i sądzę, że po 4 latach
@Piwniczak35: w ASO ktorym pracuje przy kazdym zdjeciu kola z pojazdu klienta musimy dociagac z odpowiednim momentem + podczas wypelniania papierow wpisujemy nr swiadectwa kalibracji klucza dynamometrycznego oraz moment z jakim dociagnalem. Dodatkowo klinet dostaje info ze po 100 km ma przyjechac zeby jeszcze raz dociagnac kolo (ale to juz jego sprawa czy przyjedzie czy nie)
@b2_spirit: Tutaj zalecają po 50km sprawdzić a to znowu trzeba kombinować z umawianiem się, jakieś wolne z roboty itp..
A tak mogę sobie sam raz na jakiś czas sprawdzić przed wyjazdem na przykład w trasę.