Aktywne Wpisy
gunner1 +20
Zerwałem kontakt z już ostatnią osobą, która wysłuchiwała mojego przegrywowego #!$%@?. Ale tak będzie najlepiej dla wszystkich. Nie mam już nikogo...
Zostałem sam, a wraz ze mną moja depresja, lęki i nałogi. Czuję, że nie dam rady dłużej. Psychika w pewnym momencie siądzie nawet największemu twardzielowi. Ale jednocześnie wiem, że się nie poddam, no kurde - muszę walczyć.
Jestem śmieciem.
#przegryw #depresja
Zostałem sam, a wraz ze mną moja depresja, lęki i nałogi. Czuję, że nie dam rady dłużej. Psychika w pewnym momencie siądzie nawet największemu twardzielowi. Ale jednocześnie wiem, że się nie poddam, no kurde - muszę walczyć.
Jestem śmieciem.
#przegryw #depresja
Szyszkalogin +19
Chłop z kołchozu wrócił głodny jak pies. #przegryw
Sposób ten polega na tym że oprócz zwykłego obejrzenia wyjeżdżał na autostradę i przez parę minut próbował ciągiem jechać w granicach maksymalnej prędkości danego egzemplarza. Mówił że w ten sposób pokazują się wszystkie jego wady, wycieki i stukania jakie mógł lub chciał ukryć poprzedni właściciel. Czasem nawet nie było trzeba testu przeprowadzać bo właściciele nie zgadzali się lub bali brać udział w takiej próbie xD
Jakie jest wasze zdanie na temat takiego sprawdzania? W sumie to raz w podobnych okolicznościach rzeczywiście pojawił mi się wyciek płynu od wspomagania więc cos w tym jest.
#samochody #mechanikasamochodowa #kiciochpyta
@przemo93c: wiesz, że ludzie kupują nie tylko Golfy II? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@przemo93c: A swój samochód też tak regularnie testuje?
mój główny zarzut do takiego testu to ryzyko. Samochody używane ze względu na eksploatacyjne zużycie np. zawieszenia są mniej bezpieczne przy maksymalnych prędkościach.
O niewiadomym stanie opon nie wspomnę.
@przemo93c: wsiadać do nieznanego sobie samochodu, jak piszesz "nie do końca młodego" i gonić go Vmax po autostradzie to trzeba nie mieć szacunku do własnego życia xD
@przemo93c: o stanie silnika, kompresję się traci przy wywalonych uszczelkach, popsutych zaworach, rozregulowanych luzach zaworowych, uwalonych pierścieniach, ogólnie wszystko co złe i drogie w naprawie powoduje złą kompresję. Sprawdza się jej powtarzalność-na wszystkich cylindrach powinna być taka sama, no i oczywiście wartości powinny gdzieś tam podbijać w okolice fabrycznych