Wpis z mikrobloga

Nie śledziłem #tibia w latach 2006-2018, może ktoś pamięta czy te wszystkie niegdysiejsze high-levele dostały jakąś rekompensatę kiedy tak ułatwiono system levelowania? Przecież kiedyś dojść do tego 100 czy 200 lvl to była mordęga okrutna, wymagająca no-lajfienia dzień w dzień, częstą praktyką było też granie w kilka osób na 1 postaci i spotkanie takiego high-lvla było wydarzeniem, a dzisiaj co drugi łebek przebiega ekran na tym 200-500 lvlu. Wielu tych starych high-leveli typu np. Bubble, którzy dorobili się w trudniejszych czasach, po tej rewolucji musiało się poczuć ostro niesprawiedliwie?
  • 8
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@czuowiekzblizna: no tak, ale to troche tak jak by zdewaluowali ich doswiadczenie, skoro taki sam lvl po updejcie mozna bylo zrobic w duzo krotszym czasie niz im zajelo przed updatem. W takim Hearthstone na przyklad jak oslabiaja karte ktora zdobyles to dostajesz z tego tytulu rownowartosc tej karty w pylku. W ktorym roku w ogole byl ten update?
@Folmi: i przecież był okres kiedy DDOSowali tibie, i była z 2 tyg. praktycznie nie-do-grania i przez to Cipsoft robił np. miesiąc double expa. Ludzie wbijali 300 levele na voucherach w 30 dni