Wpis z mikrobloga

Siemano!
Dziś kolejny dzień zmagań z moim #bmw #e39 z silnikiem #m57 . Zostawienie na noc z WD 40 wiele nie pomogło. W zasadzie spodziewałem się tego xD
Jakieś 7h temu użyłem preparatu z poniższego zdjęcia. Widać że coś się dzieje, bo zmienił barwę na rudą ( ͡º ͜ʖ͡º)
Jutro popołudniu zakładam kolektor ssący, odpalam auto żeby silnik nagrzał się, ściągam kolektor i próbuje odkręcać.
Proszę o zdrowaśkę do Matki Boskiej Świecożarowej o powodzenie w akcji. Z fartem, pozdro!
#mechanikasamochodowa
Pobierz bonifacy_pankracy - Siemano! 
Dziś kolejny dzień zmagań z moim #bmw #e39 z silnikiem ...
źródło: comment_El2tfM2af4aQkAdMzRBydH6dhAMxiuk7.jpg
  • 11
@bonifacy_pankracy: nie znam sztuki wykręcania świec żarowych, więc nie chcę Ci tutaj źle podpowiedzieć, ale może ktoś będzie w stanie to jednoznacznie zanegować lub potwierdzić: taki patent z lekkim ostukaniem ich przez kawałek drewna gumowym młotkiem ma tutaj zastosowanie?
Mnie nie raz coś takiego ułatwiło pracę, ale fakt - przy mniej newralgicznych gwintach.
@bonifacy_pankracy: Ilu tych świec nie możesz wykręcić?
Ja kiedyś wymieniłem 4, dwóch się nie dało i samochód normalnie palił w największe mrozy. Potem w innej sztuce miałem jedną niewymienioną i też było lux. Nie wiem jak przy większych ilościach ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Bi4ly będę pukać przez nasadkę z wyczuciem. Muszę próbować każdej metody :)

@Piratez kolektor założę, to raptem 15min roboty. A silnik będzie pracować na filtrowanym powietrzu :)

@jamtojest wszystkie stoją dęba xD ogólnie auto odpala nawet przy -20*C ale na początku nie chodzi na wszystkie cylindry. Szkoda mi dwumasy i poduszek silnika więc chcę wymienić wszystkie za jednym podejściem. Jak się nie uda to trudno :)