@jestemtunew Zależy jeszcze od jakich, handlarze dzielą się na dwie grupy, handlarzy chcących zarabiać krocie na gównie i jadą ze szrotem po całości i na takich co nie są najtańsi, poprawią coś i puszczają dalej.
Szrota do naprawy/cofnięcia znajdziesz w 5 minut, okazję od właściciela trzeba uchodzić.
@jestemtunew z zasady tez nie kupuje ale ostatnie 2 przypadki byly następujące facet ma jedno auto i jakas gowno dzialalnosc i przez telefon twierdzi ze auto należy do niego, co ciekawe do samych aut nic nie mialem bo oba juz praktycznie mialem kupic, wyciagam kase i nagle w pierwszym przypadku okazuje sie ze niby niema karty pojazdu no to mowie trudno jutro sie zdzwonimy jak znajdzie karte i co sie okazuje typ
@vector_cd2401: kupiłem ostatnio dupowóz (9-letni kompakt) od handlarza - krajowy - z nieprzekręconym licznikiem (od 2014 zbierane są przebiegi na historia pojazdu.gov.pl) - z pełną historią serwisową (książka nie była "printed on China") - z nowym akumulatorem, nowiutkimi oponami i ponad połową baku - za cenę średnia rynkową za ten rocznik. Jedyny minus to przebieg- benzynowy 1,4 miał nalatane ponad 200kkm, ale wolę taki niż 187k w 15letnim dieslu z Niemiec-
#motoryzacja
Szrota do naprawy/cofnięcia znajdziesz w 5 minut, okazję od właściciela trzeba uchodzić.
- krajowy
- z nieprzekręconym licznikiem (od 2014 zbierane są przebiegi na historia pojazdu.gov.pl)
- z pełną historią serwisową (książka nie była "printed on China")
- z nowym akumulatorem, nowiutkimi oponami i ponad połową baku
- za cenę średnia rynkową za ten rocznik.
Jedyny minus to przebieg- benzynowy 1,4 miał nalatane ponad 200kkm, ale wolę taki niż 187k w 15letnim dieslu z Niemiec-